Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

https://doi.org/10.14256/JCE.1689.2016

Menadžment i učinkovitost strategije graditeljske tvrtke

Mladen Bandić
Mirko Orešković


Puni tekst: hrvatski pdf 104 Kb

str. 727-733

preuzimanja: 1.311

citiraj

Puni tekst: engleski pdf 100 Kb

str. 727-733

preuzimanja: 1.310

citiraj


Sažetak

Hrvatske graditeljske tvrtke zadnjih 20-ak godina prolaze kroz intenzivne dinamične promjene uvjetovane političkim i ekonomskim utjecajima na graditeljskome tržištu kao što su proces privatizacije državnih tvrtki, otvaranje hrvatskog tržišta, intenzivna obnova u ratu porušenih objekata ili intenzivna izgradnja autocesta. Takve turbulentne promjene utjecale su na graditeljske tvrtke na različite načine. Neke, prije Domovinskog velike hrvatske tvrtke nestale su s tržišta, a neke su transformirale menadžment i provedbu procesa građenja. U radu je prikazan Balanced Scorecard, model pristupa oblikovanju i provedbi poslovne strategije graditeljske tvrtke.

Ključne riječi

strategija graditeljske tvrtke; Balanced Scorecard; mjerila uspjeha; strateška inicijativa

Hrčak ID:

168017

URI

https://hrcak.srce.hr/168017

Datum izdavanja:

26.10.2016.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 3.342 *