Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

https://doi.org/10.15516/cje.v18i3.2043

Skala percepcije nastavnika o darovitim učenicima: istraživanje valjanosti i pouzdanosti

Mukaddes Demirok ; Ataturk Education Faculty, Near East University
Deniz Ozcan ; Ataturk Education Faculty, Near East University


Puni tekst: engleski pdf 291 Kb

str. 817-836

preuzimanja: 240

citiraj

Puni tekst: hrvatski pdf 291 Kb

str. 817-836

preuzimanja: 465

citiraj


Sažetak

Cilj ovog istraživanja bio je konstruirati Skalu percepcije nastavnika o darovitim učenicima. Provedena su istraživanja valjanosti i pouzdanosti. Sudjelovalo je 175 slučajno odabranih nastavnika osnovnih škola. U sklopu istraživanja valjanosti skale utvrđena je kontekstualna vrijednost na temelju mišljenja stručnjaka, a faktorska se analiza koristila za strukturnu valjanost. Skala se sastoji od pet poddimenzija i 33 čestice. Poddimenzije su sljedeće: spremnost za učenje, sposobnosti učenja, karakteristike izražavanja, osobne karakteristike, karakteristike učenja i mentalne karakteristike. Ukupni Cronbachov alfa koeficijent pouzdanosti za skalu iznosio je 0.95. Istraživanja valjanosti i pouzdanosti dala su zadovoljavajuće rezultate tako da možemo reći kako se Skala percepcije nastavnika o darovitim učenicima može primjenjivati u području obrazovanja darovitih učenika.

Ključne riječi

darovit; percepcija; valjanost i pouzdanost skale; percepcija nastavnika

Hrčak ID:

167964

URI

https://hrcak.srce.hr/167964

Datum izdavanja:

28.9.2016.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.647 *