Skoči na glavni sadržaj

Pregledni rad

Analiza spremnosti potrošača na uvođenje novih tehnologija u trgovini na malo

Matea Matić ; Sveučilište u Dubrovniku, Odjel ekonomije i poslovne ekonomije
Daria Prskalo


Puni tekst: hrvatski pdf 2.338 Kb

str. 32-41

preuzimanja: 479

citiraj


Sažetak

Uvođenjem novih tehnologija u industriju maloprodaje naglašen je značaj fizičkih trgovina na malo kao glavnog kanala prodaje i interakcije s kupcima. Cilj je ovoga rada istražiti razinu spremnosti kupca prema uvođenju novih tehnologija u trgovini na malo. Isto tako, cilj je rada istražiti i determinirati stav i namjeru kupaca u korištenju pametne samoposlužne košarice te utvrditi razinu povjerenja pri uvođenju i korištenju samoposlužne košarice u trgovini na malo. Empirijsko istraživanje provedeno je putem anketnog upitnika na uzorku od dvjesto trinaest ispitanika Generacije Y na području Dubrovačko-neretvanske županije. Rezultati istraživanja dobiveni deskriptivnom analizom upućuju na to da kupci iskazuju visoku razinu potrošačke spremnosti i relativno umjerenu razinu povjerenja prema uvođenju pametne samoposlužne košarice u trgovinama. Vidljivo je da kupci iskazuju pozitivan stav prema novim tehnološkim trendovima, posebice prema uvođenju i korištenju pametne samoposlužne košarice te bi ih većina koristila i u budućim kupnjama.

Ključne riječi

samoposlužna tehnologija; tehnološka spremnost kupca; zaštita privatnosti; stav kupca; pametna samoposlužna košarica

Hrčak ID:

168462

URI

https://hrcak.srce.hr/168462

Datum izdavanja:

10.11.2016.

Posjeta: 1.170 *