hrcak mascot   Srce   HID

Pregledni rad

Percipirane koristi proizvođačkih i privatnih maraka kozmetičkog proizvoda

Sunčana Piri Rajh
Anita Ćurić

Puni tekst: hrvatski, pdf (455 KB) str. 111-125 preuzimanja: 335* citiraj
APA 6th Edition
Piri Rajh, S. i Ćurić, A. (2016). Percipirane koristi proizvođačkih i privatnih maraka kozmetičkog proizvoda. Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, 14 (2), 111-125. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/170209
MLA 8th Edition
Piri Rajh, Sunčana i Anita Ćurić. "Percipirane koristi proizvođačkih i privatnih maraka kozmetičkog proizvoda." Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, vol. 14, br. 2, 2016, str. 111-125. https://hrcak.srce.hr/170209. Citirano 30.07.2021.
Chicago 17th Edition
Piri Rajh, Sunčana i Anita Ćurić. "Percipirane koristi proizvođačkih i privatnih maraka kozmetičkog proizvoda." Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu 14, br. 2 (2016): 111-125. https://hrcak.srce.hr/170209
Harvard
Piri Rajh, S., i Ćurić, A. (2016). 'Percipirane koristi proizvođačkih i privatnih maraka kozmetičkog proizvoda', Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, 14(2), str. 111-125. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/170209 (Datum pristupa: 30.07.2021.)
Vancouver
Piri Rajh S, Ćurić A. Percipirane koristi proizvođačkih i privatnih maraka kozmetičkog proizvoda. Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu [Internet]. 2016 [pristupljeno 30.07.2021.];14(2):111-125. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/170209
IEEE
S. Piri Rajh i A. Ćurić, "Percipirane koristi proizvođačkih i privatnih maraka kozmetičkog proizvoda", Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, vol.14, br. 2, str. 111-125, 2016. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/170209. [Citirano: 30.07.2021.]

Sažetak
Neovisno o tome odabiru li proizvod označen proizvođačkom ili privatnom markom, odluku o kupnji potrošači temelje na percepciji koristi koje će od tog proizvoda ostvariti. Stoga je cilj rada bio istražiti koje su percipirane koristi dominantne u kupnji proizvođačkih i privatnih maraka u kategoriji kozmetičkog proizvoda široke potrošnje (gela za tuširanje), te utvrditi postoje li statistički značajne razlike u percepciji istih. Istraživanje je provedeno metodom online ankete, na prigodnom uzorku od 147 potrošača (žena koje koriste navedeni proizvod). Rezultati istraživanja su pokazali da ne postoji statistički značajna razlika između proizvođačkih i privatnih maraka u pogledu funkcionalnih, iskustvenih i koristi u vidu pojačanja općeg dojma, no razlika postoji u percipiranim simboličkim i društvenim koristima. Razumijevanje koncepta percipiranih koristi važno je marketinškim stručnjacima u području strateškog upravljanja markom jer spoznaje o tome koje se koristi dominantno percipiraju u slučaju njihove marke, mogu im pomoći u (re)pozicioniranju marke, odnosno u naglašavanju istih u komunikaciji s potrošačima.

Ključne riječi
percipirane koristi; proizvođačke marke; privatne marke; kozmetički proizvod

Hrčak ID: 170209

URI
https://hrcak.srce.hr/170209

Posjeta: 655 *