hrcak mascot   Srce   HID

Pregledni rad
https://doi.org/10.22598/mt/2016.28.2.131

Pregled istraživanja o obrazovanju u području marketinške etike

Daniela Hrehová ; Technical University in Kosice
Pavel Žiaran ; Mendel University in Brno, Faculty of Business and Economics

Puni tekst: engleski, pdf (232 KB) str. 131-142 preuzimanja: 582* citiraj
APA 6th Edition
Hrehová, D. i Žiaran, P. (2016). An Overview of Research on Marketing Ethics Education. Market-Tržište, 28 (2), 131-142. https://doi.org/10.22598/mt/2016.28.2.131
MLA 8th Edition
Hrehová, Daniela i Pavel Žiaran. "An Overview of Research on Marketing Ethics Education." Market-Tržište, vol. 28, br. 2, 2016, str. 131-142. https://doi.org/10.22598/mt/2016.28.2.131. Citirano 02.12.2020.
Chicago 17th Edition
Hrehová, Daniela i Pavel Žiaran. "An Overview of Research on Marketing Ethics Education." Market-Tržište 28, br. 2 (2016): 131-142. https://doi.org/10.22598/mt/2016.28.2.131
Harvard
Hrehová, D., i Žiaran, P. (2016). 'An Overview of Research on Marketing Ethics Education', Market-Tržište, 28(2), str. 131-142. https://doi.org/10.22598/mt/2016.28.2.131
Vancouver
Hrehová D, Žiaran P. An Overview of Research on Marketing Ethics Education. Market-Tržište [Internet]. 2016 [pristupljeno 02.12.2020.];28(2):131-142. https://doi.org/10.22598/mt/2016.28.2.131
IEEE
D. Hrehová i P. Žiaran, "An Overview of Research on Marketing Ethics Education", Market-Tržište, vol.28, br. 2, str. 131-142, 2016. [Online]. https://doi.org/10.22598/mt/2016.28.2.131

Sažetak
Svrha – Posljednja dva desetljeća povećan je interes za područje poslovne etike, posebice marketinške. Marketinška etika nudi bezbroj materijala i tema za otvorenu raspravu kao i za primjenu u praksi. Namjeravamo otvoriti prostor unutar kojega će se promicati pravovremena rasprava o suvremenom marketinškom obrazovanju.
Metodološki pristup – Praćeni su znanstveni časopisi iz područja marketinške etike dostupni u elektroničkim bazama podataka (EBSCO, ProQuest, Web of Science, Google Scholar) korištenjem portala Centre for scientific-technical information. Rad se temelji na analizi tematskih kategorija, broju publikacija i citata. Rezultati su prikazani na sveobuhvatan i slikovit način.
Rezultati i implikacije – Rasprave o marketinškoj etici i etičkim pitanjima korisne su. Studenti trebaju pripremu, mentorstvo i savjetovanje pri rješavanju etičkih problema do kojih dolazi za vrijeme obrazovanja iz marketinške etike u akademskom okružju, ali i u praksi. Akademski i znanstveni izvori u području obrazovanja iz marketinške etike izvrsne su „upute“.
Ograničenja – Odnosi se na činjenicu da je istraživanje usredotočeno na marketinški aspekt u obrazovanju o etici. U daljnjim istraživanjima trebalo bi obuhvatiti druga područja od interesa kao, na primjer, menadžment ili prakse u prodaji itd.
Doprinos – Cilj je članka mapirati aktualne trendove istraživanja u području obrazovanja iz marketinške etike kao što je to predstavljeno u znanstvenim časopisima.

Ključne riječi
etika; marketing; obrazovanje

Hrčak ID: 170391

URI
https://hrcak.srce.hr/170391

[engleski]

Posjeta: 971 *