hrcak mascot   Srce   HID

Izvorni znanstveni članak
https://doi.org/10.22598/mt/2016.28.2.191

Važnost percipirane vrijednosti usluga kod bankarskih usluga

Aleksandra Pisnik   ORCID icon orcid.org/0000-0002-8680-4143 ; University of Maribor
Jasmina Dlačić   ORCID icon orcid.org/0000-0002-3592-1876 ; University of Rijeka
Borut Milfelner ; University of Maribor

Puni tekst: engleski, pdf (291 KB) str. 191-212 preuzimanja: 521* citiraj
APA 6th Edition
Pisnik, A., Dlačić, J. i Milfelner, B. (2016). The Importance of Perceived Service Value in Retail Banking Services. Market-Tržište, 28 (2), 191-212. https://doi.org/10.22598/mt/2016.28.2.191
MLA 8th Edition
Pisnik, Aleksandra, et al. "The Importance of Perceived Service Value in Retail Banking Services." Market-Tržište, vol. 28, br. 2, 2016, str. 191-212. https://doi.org/10.22598/mt/2016.28.2.191. Citirano 28.11.2020.
Chicago 17th Edition
Pisnik, Aleksandra, Jasmina Dlačić i Borut Milfelner. "The Importance of Perceived Service Value in Retail Banking Services." Market-Tržište 28, br. 2 (2016): 191-212. https://doi.org/10.22598/mt/2016.28.2.191
Harvard
Pisnik, A., Dlačić, J., i Milfelner, B. (2016). 'The Importance of Perceived Service Value in Retail Banking Services', Market-Tržište, 28(2), str. 191-212. https://doi.org/10.22598/mt/2016.28.2.191
Vancouver
Pisnik A, Dlačić J, Milfelner B. The Importance of Perceived Service Value in Retail Banking Services. Market-Tržište [Internet]. 2016 [pristupljeno 28.11.2020.];28(2):191-212. https://doi.org/10.22598/mt/2016.28.2.191
IEEE
A. Pisnik, J. Dlačić i B. Milfelner, "The Importance of Perceived Service Value in Retail Banking Services", Market-Tržište, vol.28, br. 2, str. 191-212, 2016. [Online]. https://doi.org/10.22598/mt/2016.28.2.191

Sažetak
Svrha – U različitim granama djelatnosti percipirana vrijednost usluga istaknuta je kao značajan medijator između percipirane kvalitete usluga te zadovoljstva i odanosti korisnika. Stoga je svrha ovoga rada na primjeru usluga u bankarskome sektoru testirati konceptualni model percipirane vrijednosti usluga i njegovih utjecajnih faktora, kao što su percipirana cijena i percipirana kvaliteta usluga, te posljedica, zadovoljstvo i odanost korisnika.
Metodološki pristup – Za potrebe empirijskog istraživanja razvijen je mjerni instrument te testirana njegova valjanost i pouzdanost. Korišteni mjerni instrument provjeren je kroz eksplorativnu faktorsku analizu, konfirmatornu faktorsku analizu te strukturalno modeliranje. Strukturalni model s pet reflektivnih konstrukata analiziran je kako bi se testirale direktne i indirektne veze među konstruktima.
Rezultati i implikacije – Rezultati potvrđuju medijacijsku ulogu percipirane vrijednosti u odnosu percipirane cijene i percipirane kvalitete te zadovoljstva i odanosti korisnika kod usluga u bankarskome sektoru.
Ograničenja – Kako su rezultati istraživanja direktno relevantni isključivo korisnicima bankarskih usluga i marketinškim menedžerima u bankama, treba se uzeti s oprezom generalizacija rezultata na druge usluge osim bankarskih.
Doprinos – Ovaj rad zasniva se na postojećim spoznajama te ih nadograđuje direktnim i indirektnim efektima među istraživanim konceptima. On naglašava važnost percipirane vrijednosti usluga u postizanju zadovoljnih i odanih korisnika u bankarskim uslugama.

Ključne riječi
percipirana kvaliteta; percipirana cijena; percipirana vrijednost; zadovoljstvo potrošača; odanost korisnika; bankarske usluge

Hrčak ID: 170395

URI
https://hrcak.srce.hr/170395

[engleski]

Posjeta: 945 *