hrcak mascot   Srce   HID

Pregledni rad
https://doi.org/10.22598/mt/2016.28.2.213

Tumačenja koncepta održivosti među vodećim veleprodavačima hrane i pića u Ujedinjenom Kraljevstvu

Peter Jones ; University of Gloucestershire
Daphne Comfort ; University of Gloucestershire
David Hillier ; University of South Wales

Puni tekst: engleski, pdf (243 KB) str. 213-229 preuzimanja: 455* citiraj
APA 6th Edition
Jones, P., Comfort, D. i Hillier, D. (2016). Interpretations of the Concept of Sustainability Amongst the UK’s Leading Food and Drink Wholesalers. Market-Tržište, 28 (2), 213-229. https://doi.org/10.22598/mt/2016.28.2.213
MLA 8th Edition
Jones, Peter, et al. "Interpretations of the Concept of Sustainability Amongst the UK’s Leading Food and Drink Wholesalers." Market-Tržište, vol. 28, br. 2, 2016, str. 213-229. https://doi.org/10.22598/mt/2016.28.2.213. Citirano 29.11.2020.
Chicago 17th Edition
Jones, Peter, Daphne Comfort i David Hillier. "Interpretations of the Concept of Sustainability Amongst the UK’s Leading Food and Drink Wholesalers." Market-Tržište 28, br. 2 (2016): 213-229. https://doi.org/10.22598/mt/2016.28.2.213
Harvard
Jones, P., Comfort, D., i Hillier, D. (2016). 'Interpretations of the Concept of Sustainability Amongst the UK’s Leading Food and Drink Wholesalers', Market-Tržište, 28(2), str. 213-229. https://doi.org/10.22598/mt/2016.28.2.213
Vancouver
Jones P, Comfort D, Hillier D. Interpretations of the Concept of Sustainability Amongst the UK’s Leading Food and Drink Wholesalers. Market-Tržište [Internet]. 2016 [pristupljeno 29.11.2020.];28(2):213-229. https://doi.org/10.22598/mt/2016.28.2.213
IEEE
P. Jones, D. Comfort i D. Hillier, "Interpretations of the Concept of Sustainability Amongst the UK’s Leading Food and Drink Wholesalers", Market-Tržište, vol.28, br. 2, str. 213-229, 2016. [Online]. https://doi.org/10.22598/mt/2016.28.2.213

Sažetak
Svrha – Cilj je rada dati izviđajni pregled tumačenja koncepta održivosti među vodećim veleprodavačima hrane i pića u Ujedinjenom Kraljevstvu kako to pokazuju njihovi programi i postignuća o kojima izvještavaju na službenim web stranicama.
Metodološki pristup – Rad započinje kratkim uvodom o održivosti, održivosti poduzeća, izvještavanju o održivosti te veleprodajnom poslovanju sektora hrane i pića u Ujedinjenom Kraljevstvu. Empirijski materijal za rad dobiven je iz izvještaja i informacija koje su postavljene na web stranice vodećih veleprodavača hrane i pića.
Rezultati i implikacije – Postoje značajne razlike u opsegu u kojem vodeći veleprodavači hrane i pića u Ujedinjenom Kraljevstvu izvještavaju i pružaju informacije o svojim programima održivosti i postignutim rezultatima. Ti programi i postignuća obuhvaćaju širok raspon pitanja vezanih uz okoliš, društvo i gospodarstvo, ali sam proces izvještavanja ima brojne nedostatke koji potkopavaju njegovu transparentnost i kredibilitet. Isto tako, autori pokazuju kako su određenje i predanost održivosti vodećih veleprodavača hrane i pića prije svega potaknuti poslovnim imperativima kao osnovnom brigom za održavanjem opstanka i integriteta prirodnog i društvenog kapitala.
Ograničenja – Rad je preliminarni pregled programa održivosti i postignuća o kojima su javno izvještavali vodeći veleprodavači hrane i pića u Ujedinjenom Kraljevstvu.
Doprinos – U opskrbnom lancu hrane i pića veleprodavači imaju središnju ulogu na sučelju između proizvođača, maloprodaje i pružatelja usluga te kao takvi mogu promovirati održivost. Međutim, uloga veleprodajnog sektora u održivom poslovanju u Ujedinjenom Kraljevstvu malo je zastupljena u akademskoj literaturi pa će ovaj rad zainteresirati znanstvenike i studente poslovnog upravljanja i marketinga.

Ključne riječi
održivost poduzeća; veleprodaja hrane i pića u Ujedinjenom Kraljevstvu; ekonomski rast

Hrčak ID: 170396

URI
https://hrcak.srce.hr/170396

[engleski]

Posjeta: 698 *