Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

Postmoderni mediji – (ne)moć kreativnosti (stvarnost i spektakl)

Željko Rutović ; Direktorat za medije, Ministarstvo kulture Crne Gore


Puni tekst: hrvatski pdf 190 Kb

str. 1177-1182

preuzimanja: 534

citiraj


Sažetak

Čitanje – gledanje postmodernih medija, analitički zakonomjerno rezultira prepoznavanjem instrumentalno-manipulativnog instrumentarija kao funkcionalno primjenjivih (i prihvaćenih) moneta sadržaja saobraznih paradigmama globalnocentrične konvergentne moći. Izvor i posljedice medijske transfigurirane postmoderne moći atribuiraju se programskim sadržajem kao sredstvom do cilja generirane, svrhovite i u rezultatu vidljive i održive uobličene moći. Takav pristup projektiran je otklon od kreativne moći i snage duha. U biti, otklon je od kreativnosti kao kritičkog rasuđivanja – tumačenja smisla i imaginacije duha kao ontološkog bivstva čovjeka.

Ključne riječi

mediji; postmoderna; spektakl; kreativnost

Hrčak ID:

170495

URI

https://hrcak.srce.hr/170495

Datum izdavanja:

30.5.2016.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.330 *