Skoči na glavni sadržaj

Izlaganje sa skupa

Društvene mreže i mladi: utjecaj opcije „like“ na kreativno ponašanje mladih

Katarina Šmakić ; Univerzitet u Beogradu – Poljoprivredni fakultet


Puni tekst: hrvatski pdf 335 Kb

str. 1333-1338

preuzimanja: 2.327

citiraj


Sažetak

Socijalno funkcioniranje današnjih digitalnih domorodaca je nemoguće ukoliko nemaju pristup internetu i društvenim mrežama. Većina današnje omladine koristi Facebook kao jednu od najpopularnijih mreža za socijalnu interakciju s vršnjacima, često i ne shvatajući da je vrijeme koje provode na toj društvenoj mreži i kreativnost koju posvećuju sadržaju koji kreiraju samo roba koja se prodaje. Opciju like na ovoj društvenoj mreži mladi prihvaćaju kao određeni statusni simbol i vrednovanje njihovog statusa u društvu. U radu se proučava sam utjecaj opcije like i njegova simbolička vrijednost koju on predstavlja za današnju omladinu, kao i kreativnost samog sadržaja u cilju skupljanja što više lajkova. Metajezik koji ovaj simbol predstavlja u datim okvirima korištenja prikazan je kroz njegove povijesne početke i prva pojavljivanja, kao i njegova simbolika i sama upotreba u današnjoj digitalnoj sferi, a prije svega način na koji ga razumiju današnji mladi.

Ključne riječi

društvene mreže; opcija like; mladi; keativnost

Hrčak ID:

170529

URI

https://hrcak.srce.hr/170529

Datum izdavanja:

12.9.2016.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 5.531 *