hrcak mascot   Srce   HID

Prethodno priopćenje

UTJECAJ TRŽIŠNE ORIJENTACIJE HRVATSKIH PODUZEĆA NA INOVACIJE PROIZVODA I USLUGA

Helena Miloloža   ORCID icon orcid.org/0000-0002-6757-9569 ; Ekonomski fakultet, Sveučilište u Zagrebu

Puni tekst: hrvatski, pdf (296 KB) str. 89-105 preuzimanja: 646* citiraj
APA 6th Edition
Miloloža, H. (2016). UTJECAJ TRŽIŠNE ORIJENTACIJE HRVATSKIH PODUZEĆA NA INOVACIJE PROIZVODA I USLUGA. Poslovna izvrsnost, 10 (2), 89-105. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/170738
MLA 8th Edition
Miloloža, Helena. "UTJECAJ TRŽIŠNE ORIJENTACIJE HRVATSKIH PODUZEĆA NA INOVACIJE PROIZVODA I USLUGA." Poslovna izvrsnost, vol. 10, br. 2, 2016, str. 89-105. https://hrcak.srce.hr/170738. Citirano 18.06.2021.
Chicago 17th Edition
Miloloža, Helena. "UTJECAJ TRŽIŠNE ORIJENTACIJE HRVATSKIH PODUZEĆA NA INOVACIJE PROIZVODA I USLUGA." Poslovna izvrsnost 10, br. 2 (2016): 89-105. https://hrcak.srce.hr/170738
Harvard
Miloloža, H. (2016). 'UTJECAJ TRŽIŠNE ORIJENTACIJE HRVATSKIH PODUZEĆA NA INOVACIJE PROIZVODA I USLUGA', Poslovna izvrsnost, 10(2), str. 89-105. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/170738 (Datum pristupa: 18.06.2021.)
Vancouver
Miloloža H. UTJECAJ TRŽIŠNE ORIJENTACIJE HRVATSKIH PODUZEĆA NA INOVACIJE PROIZVODA I USLUGA. Poslovna izvrsnost [Internet]. 2016 [pristupljeno 18.06.2021.];10(2):89-105. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/170738
IEEE
H. Miloloža, "UTJECAJ TRŽIŠNE ORIJENTACIJE HRVATSKIH PODUZEĆA NA INOVACIJE PROIZVODA I USLUGA", Poslovna izvrsnost, vol.10, br. 2, str. 89-105, 2016. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/170738. [Citirano: 18.06.2021.]

Sažetak
Tržišna orijentacija pridonosi boljem razumijevanju tržišta i unaprjeđuje nastup poduzeća na tržištu. Kao složena marketinška koncepcija, ostvaruje bitan utjecaj na inovacijske procese u poduzeću. Međutim, rezultati dosadašnjih istraživanja korelacijskog odnosa između tržišne orijentacije i inovacija pokazali su da učinak tržišne orijentacije može biti i pozitivan i negativan. Stoga je cilj ovog rada analizirati tržišnu orijentaciju i inovativnost poduzeća te ispitati utjecaj tržišne orijentacije, kao jednodimenzionalnog konstrukta, na uzorku izvoznih poduzeća u Republici Hrvatskoj i njihovih inovacijskih aktivnosti. Rezultati istraživanja, provedeni anketnim istraživanjem, pokazali su kako na inovativnost poduzeća statistički značajno pozitivno utječe orijentacija na konkurenciju, s posebnim naglaskom na razvoj i implementaciju postprodajnih usluga, usmjerenost na one potrošače kod kojih poduzeća mogu ostvariti konkurentsku prednost te osviještenost menadžmenta o činjenici da svako djelovanje poduzeća može pridonijeti stvaranju vrijednosti za potrošače.

Ključne riječi
tržišna orijentacija; inovacije proizvoda i usluga

Hrčak ID: 170738

URI
https://hrcak.srce.hr/170738

[engleski]

Posjeta: 1.034 *