hrcak mascot   Srce   HID

Pregledni rad

EKSPLORATIVNA ANALIZA KARAKTERISTIKA INTERNE KOMUNIKACIJE – REZULTATI EMPIRIJSKOG ISTRAŽIVANJA

Réka Saáry ; Keleti Faculty of Business and Management, Óbuda University

Puni tekst: engleski, pdf (177 KB) str. 209-218 preuzimanja: 884* citiraj
APA 6th Edition
Saáry, R. (2016). EXPLORATORY ANALYSIS OF INTERNAL COMMUNICATION CHARACTERISTICS – RESULTS OF EMPIRICAL RESEARCH. Poslovna izvrsnost, 10 (2), 209-218. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/170757
MLA 8th Edition
Saáry, Réka. "EXPLORATORY ANALYSIS OF INTERNAL COMMUNICATION CHARACTERISTICS – RESULTS OF EMPIRICAL RESEARCH." Poslovna izvrsnost, vol. 10, br. 2, 2016, str. 209-218. https://hrcak.srce.hr/170757. Citirano 22.06.2021.
Chicago 17th Edition
Saáry, Réka. "EXPLORATORY ANALYSIS OF INTERNAL COMMUNICATION CHARACTERISTICS – RESULTS OF EMPIRICAL RESEARCH." Poslovna izvrsnost 10, br. 2 (2016): 209-218. https://hrcak.srce.hr/170757
Harvard
Saáry, R. (2016). 'EXPLORATORY ANALYSIS OF INTERNAL COMMUNICATION CHARACTERISTICS – RESULTS OF EMPIRICAL RESEARCH', Poslovna izvrsnost, 10(2), str. 209-218. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/170757 (Datum pristupa: 22.06.2021.)
Vancouver
Saáry R. EXPLORATORY ANALYSIS OF INTERNAL COMMUNICATION CHARACTERISTICS – RESULTS OF EMPIRICAL RESEARCH. Poslovna izvrsnost [Internet]. 2016 [pristupljeno 22.06.2021.];10(2):209-218. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/170757
IEEE
R. Saáry, "EXPLORATORY ANALYSIS OF INTERNAL COMMUNICATION CHARACTERISTICS – RESULTS OF EMPIRICAL RESEARCH", Poslovna izvrsnost, vol.10, br. 2, str. 209-218, 2016. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/170757. [Citirano: 22.06.2021.]

Sažetak
Ovaj rad analizira obilježja, kanale i funkcionalnost interne komunikacije. Na temelju teoretskih modela i rezultata empirijskih istraživanja, za znanstvenike 21. stoljeća nema sumnje da je kvalitetno upravljana interna komunikacija mogući pokazatelj
poslovnog uspjeha. Pitanje je samo do koje mjere ovu činjenicu priznaju poslovni rukovoditelji te kako rezultate svjesnog ili manje svijesnog komunikacijskog upravljanja percipiraju zaposlenici. Koristeći ne-reprezentativne rezultate istraživanja svrha ovog rada
je prikazati različite karakteristike kojima se opisuju interne komunikacijske prakse u tvrtkama s različitim brojevima zaposlenika.

Ključne riječi
interna komunikacija; organizacijska komunikacija; komunikacijsko upravljanje

Hrčak ID: 170757

URI
https://hrcak.srce.hr/170757

[engleski]

Posjeta: 1.215 *