hrcak mascot   Srce   HID

Prethodno priopćenje

PROCJENA VALJANOSTI KAO PREDUVJET ZA POBOLJŠANJE KVALITETE RADA U USTANOVAMA ZA RANI I PREDŠKOLSKI ODGOJ I OBRAZOVANJE

Marina Zeleničić ; Zavod za školstvo Mostar

Puni tekst: hrvatski, pdf (143 KB) str. 133-148 preuzimanja: 282* citiraj
APA 6th Edition
Zeleničić, M. (2016). PROCJENA VALJANOSTI KAO PREDUVJET ZA POBOLJŠANJE KVALITETE RADA U USTANOVAMA ZA RANI I PREDŠKOLSKI ODGOJ I OBRAZOVANJE. Mostariensia, 20 (1-2), 133-148. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/170903
MLA 8th Edition
Zeleničić, Marina. "PROCJENA VALJANOSTI KAO PREDUVJET ZA POBOLJŠANJE KVALITETE RADA U USTANOVAMA ZA RANI I PREDŠKOLSKI ODGOJ I OBRAZOVANJE." Mostariensia, vol. 20, br. 1-2, 2016, str. 133-148. https://hrcak.srce.hr/170903. Citirano 29.03.2020.
Chicago 17th Edition
Zeleničić, Marina. "PROCJENA VALJANOSTI KAO PREDUVJET ZA POBOLJŠANJE KVALITETE RADA U USTANOVAMA ZA RANI I PREDŠKOLSKI ODGOJ I OBRAZOVANJE." Mostariensia 20, br. 1-2 (2016): 133-148. https://hrcak.srce.hr/170903
Harvard
Zeleničić, M. (2016). 'PROCJENA VALJANOSTI KAO PREDUVJET ZA POBOLJŠANJE KVALITETE RADA U USTANOVAMA ZA RANI I PREDŠKOLSKI ODGOJ I OBRAZOVANJE', Mostariensia, 20(1-2), str. 133-148. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/170903 (Datum pristupa: 29.03.2020.)
Vancouver
Zeleničić M. PROCJENA VALJANOSTI KAO PREDUVJET ZA POBOLJŠANJE KVALITETE RADA U USTANOVAMA ZA RANI I PREDŠKOLSKI ODGOJ I OBRAZOVANJE. Mostariensia [Internet]. 2016 [pristupljeno 29.03.2020.];20(1-2):133-148. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/170903
IEEE
M. Zeleničić, "PROCJENA VALJANOSTI KAO PREDUVJET ZA POBOLJŠANJE KVALITETE RADA U USTANOVAMA ZA RANI I PREDŠKOLSKI ODGOJ I OBRAZOVANJE", Mostariensia, vol.20, br. 1-2, str. 133-148, 2016. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/170903. [Citirano: 29.03.2020.]

Sažetak
Praćenje, sagledavanje i razvoj kvalitete rada u ustanovama za
rani i predškolski odgoj i obrazovanje treba biti stalan proces koji
se provodi postupcima vrjednovanja i samovrjednovanja. Cilj je istraživanja sagledavanje postojanja i smjera napretka u radu predškolskih ustanova Zapadnohercegovačke županije u svrhu
poboljšanja kvalitete odgojno-obrazovnoga rada. Kvaliteta odgojno-
obrazovnoga procesa praćena je standardima koji su operacionalizirani indikatorima koji se primjenjuju u ustanovama
ranoga i predškolskoga odgoja i obrazovanja u Republici Hrvatskoj
i Republici Srbiji. Rezultati ispitivanja pokazuju kako se sva djeca tretiraju kao jednako važna, poštuju se prava djece i odraslih te kako se u skupinama njeguje pozitivna atmosfera, spontana i otvorena za komunikaciju. Također, smatraju da se u osmišljavanje i realizaciju odgojno-obrazovnoga procesa trebaju više uključiti roditelji i predstavnici lokalne zajednice. Navedeni rezultati ukazuju na to da bi se više pozornosti trebalo usmjeriti na proces praćenja i vrjednovanja u predškolskim ustanovama u Zapadnohercegovačkoj županiji.

Ključne riječi
ustanove za rani i predškolski odgoj i obrazovanje; procjena; kvaliteta

Hrčak ID: 170903

URI
https://hrcak.srce.hr/170903

[engleski]

Posjeta: 511 *