hrcak mascot   Srce   HID

Media studies, Vol.7 No.14 December 2016.

Original scientific paper
https://doi.org/10.20901/ms.7.14.11

Na stranačkoj liniji? Kako češki parlamentarci prihvaćaju i koriste Facebook

Alena Macková ; Karlovo sveučilište, Fakultet društvenih znanosti, Prag i Masarykovo sveučilište, Fakultet društvenih studija, Brno, Republika Češka
Václav Štětka ; Sveučilište Loughborough, Odjel za društvene znanosti, Ujedinjeno Kraljevstvo i Karlovo sveučilište, Fakultet društvenih znanosti, Republika Češka

Fulltext: english, pdf (735 KB) pages 157-174 downloads: 105* cite
APA 6th Edition
Macková, A. & Štětka, V. (2016). Walking the Party Line? The Determinants of Facebook’s Adoption and Use by Czech Parliamentarians. Medijske studije, 7 (14), 157-174. https://doi.org/10.20901/ms.7.14.11
MLA 8th Edition
Macková, Alena and Václav Štětka. "Walking the Party Line? The Determinants of Facebook’s Adoption and Use by Czech Parliamentarians." Medijske studije, vol. 7, no. 14, 2016, pp. 157-174. https://doi.org/10.20901/ms.7.14.11. Accessed 16 Dec. 2018.
Chicago 17th Edition
Macková, Alena and Václav Štětka. "Walking the Party Line? The Determinants of Facebook’s Adoption and Use by Czech Parliamentarians." Medijske studije 7, no. 14 (2016): 157-174. https://doi.org/10.20901/ms.7.14.11
Harvard
Macková, A., and Štětka, V. (2016). 'Walking the Party Line? The Determinants of Facebook’s Adoption and Use by Czech Parliamentarians', Medijske studije, 7(14), pp. 157-174. doi: https://doi.org/10.20901/ms.7.14.11
Vancouver
Macková A, Štětka V. Walking the Party Line? The Determinants of Facebook’s Adoption and Use by Czech Parliamentarians. Medijske studije [Internet]. 2016 [cited 2018 December 16];7(14):157-174. doi: https://doi.org/10.20901/ms.7.14.11
IEEE
A. Macková and V. Štětka, "Walking the Party Line? The Determinants of Facebook’s Adoption and Use by Czech Parliamentarians", Medijske studije, vol.7, no. 14, pp. 157-174, 2016. [Online]. doi: https://doi.org/10.20901/ms.7.14.11

Abstracts
Posljednjih godina svjedoci smo intenzivnih akademskih rasprava o potencijalu društvenih medija u Češkoj Republici. U fokusu tih rasprava uglavnom su stranice političkih stranaka na društvenim
medijima, a u posljednje se vrijeme fokus akademskih rasprava o upotrebi društvenih medija pomaknuo na političare. Cilj je ovog rada pružiti uvid u ulogu Facebooka u komunikaciji političkih stranaka i
kandidata za vrijeme čeških parlamentarnih izbora 2013. Analiziramo kako je sedam političkih stranaka i dvjesto političara prihvatilo Facebook kao mobilizacijski alat te tražimo sličnosti i razlike u smislu
prihvaćanja, strategije i uključivanja korisnika. Iako se utjecaj političke stranke čini važnom varijablom, naše istraživanje upućuje na to da je za uspjeh na Facebooku na individualnoj razini vrlo važno korištenje drugih digitalnih kanala.

Keywords
Facebook; društveni mediji; parlamentarni izbori; Češka Republika

Hrčak ID: 171185

URI
https://hrcak.srce.hr/171185

[english]

Visits: 363 *