Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

https://doi.org/10.5552/drind.2016.1532

Obilježja organizacije procesa dizajniranja proizvoda u odabranim tvrtkama za proizvodnju namještaja

Beata Fabisiak ; Sveučilište bioloških znanosti u Poznanu, Fakultet drvne tehnologije, Zavod za dizajn namještaja, Poznan, Poljska


Puni tekst: engleski pdf 655 Kb

str. 307-314

preuzimanja: 1.021

citiraj


Sažetak

Cilj istraživanja bio je provesti i prezentirati analizu procesa razvoja novog proizvoda u odabranim tvrtkama za proizvodnju namještaja, s naglaskom na kompetencije i stručno osposobljavanje osoba koje rade u procesu dizajniranja namještaja. Predstavljeni su rezultati ankete provedene u 75 tvrtki za proizvodnju namještaja. Dobiveni su podaci statistički obrađeni, pri čemu je uzeta u obzir, primjerice, veličina tvrtke. Pokazalo se da dizajniranje namještaja u srednjim i velikim poduzećima sve češće obavljaju multidisciplinarni dizajnerski timovi sastavljeni od dizajnera i inženjera. No istodobno se velik broj tvrtki za proizvodnju namještaja koristi umjetničkim talentima svojih inženjera. Dobiveni su rezultati važan pokazatelj kako je nužno promijeniti obrazovne ponude za studente tehničkih fakulteta kako bi se na odgovarajući način udovoljilo zahtjevima suvremenog tržišta rada.

Ključne riječi

dizajn; tvrtke za proizvodnju namještaja; proces razvoja novog proizvoda

Hrčak ID:

172512

URI

https://hrcak.srce.hr/172512

Datum izdavanja:

11.1.2017.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 2.013 *