hrcak mascot   Srce   HID

Stručni rad

Kako koristiti dokumentaciju u funkciji razvoja kurikuluma

Biljana Vidačić Maraš ; DV

Puni tekst: hrvatski, pdf (1 MB) str. 9-11 preuzimanja: 638* citiraj
APA 6th Edition
Vidačić Maraš, B. (2015). Kako koristiti dokumentaciju u funkciji razvoja kurikuluma. Dijete, vrtić, obitelj, 21 (79), 9-11. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/172540
MLA 8th Edition
Vidačić Maraš, Biljana. "Kako koristiti dokumentaciju u funkciji razvoja kurikuluma." Dijete, vrtić, obitelj, vol. 21, br. 79, 2015, str. 9-11. https://hrcak.srce.hr/172540. Citirano 15.10.2019.
Chicago 17th Edition
Vidačić Maraš, Biljana. "Kako koristiti dokumentaciju u funkciji razvoja kurikuluma." Dijete, vrtić, obitelj 21, br. 79 (2015): 9-11. https://hrcak.srce.hr/172540
Harvard
Vidačić Maraš, B. (2015). 'Kako koristiti dokumentaciju u funkciji razvoja kurikuluma', Dijete, vrtić, obitelj, 21(79), str. 9-11. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/172540 (Datum pristupa: 15.10.2019.)
Vancouver
Vidačić Maraš B. Kako koristiti dokumentaciju u funkciji razvoja kurikuluma. Dijete, vrtić, obitelj [Internet]. 2015 [pristupljeno 15.10.2019.];21(79):9-11. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/172540
IEEE
B. Vidačić Maraš, "Kako koristiti dokumentaciju u funkciji razvoja kurikuluma", Dijete, vrtić, obitelj, vol.21, br. 79, str. 9-11, 2015. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/172540. [Citirano: 15.10.2019.]

Sažetak
Planiranje vrtićkog kurikuluma započinje prikupljanjem relevantnih informacija o ustanovi, djeci, odgajateljima, roditeljima, zajednici i kontekstu. Temeljem tih informacija moguće je razvijati vlastito znanje i razumijevanje o djeci i onome što im je potrebno, a posljedično i graditi kurikulum.

Ključne riječi
Dijete; Vrtić; Obitelj; Dokumentacija; Razvoj; Kurikulum

Hrčak ID: 172540

URI
https://hrcak.srce.hr/172540

Posjeta: 1.003 *