hrcak mascot   Srce   HID

Stručni rad

Kontinuirano profesionalno usavršavanje i razvoj vrtićkog kurikuluma

Karmen Pavlić ; DV

Puni tekst: hrvatski, pdf (909 KB) str. 12-13 preuzimanja: 967* citiraj
APA 6th Edition
Pavlić, K. (2015). Kontinuirano profesionalno usavršavanje i razvoj vrtićkog kurikuluma. Dijete, vrtić, obitelj, 21 (79), 12-13. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/172541
MLA 8th Edition
Pavlić, Karmen. "Kontinuirano profesionalno usavršavanje i razvoj vrtićkog kurikuluma." Dijete, vrtić, obitelj, vol. 21, br. 79, 2015, str. 12-13. https://hrcak.srce.hr/172541. Citirano 22.10.2019.
Chicago 17th Edition
Pavlić, Karmen. "Kontinuirano profesionalno usavršavanje i razvoj vrtićkog kurikuluma." Dijete, vrtić, obitelj 21, br. 79 (2015): 12-13. https://hrcak.srce.hr/172541
Harvard
Pavlić, K. (2015). 'Kontinuirano profesionalno usavršavanje i razvoj vrtićkog kurikuluma', Dijete, vrtić, obitelj, 21(79), str. 12-13. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/172541 (Datum pristupa: 22.10.2019.)
Vancouver
Pavlić K. Kontinuirano profesionalno usavršavanje i razvoj vrtićkog kurikuluma. Dijete, vrtić, obitelj [Internet]. 2015 [pristupljeno 22.10.2019.];21(79):12-13. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/172541
IEEE
K. Pavlić, "Kontinuirano profesionalno usavršavanje i razvoj vrtićkog kurikuluma", Dijete, vrtić, obitelj, vol.21, br. 79, str. 12-13, 2015. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/172541. [Citirano: 22.10.2019.]

Sažetak
Kvalitetna odgojno-obrazovna praksa vrtića i kurikulum koji se iz nje generira ostvaruje se i razvija ‘iznutra’, od odgajatelja i drugih stručnih djelatnika vrtića, za što im je potrebno osigurati primjereno kontinuirano profesionalno učenje i razvoj.

Ključne riječi
Dijete; Vrtić; Obitelj; Profesionalno usavršavanje; Kontinuiranost; Razvoj; Kurikulum

Hrčak ID: 172541

URI
https://hrcak.srce.hr/172541

Posjeta: 1.293 *