hrcak mascot   Srce   HID

Stručni rad

Dokumentiranje odgojnoobrazovnog procesa

Milana Taloš Lopar ; DV
Klaudija Martić ; DV

Puni tekst: hrvatski, pdf (912 KB) str. 14-15 preuzimanja: 1.143* citiraj
APA 6th Edition
Taloš Lopar, M. i Martić, K. (2015). Dokumentiranje odgojnoobrazovnog procesa. Dijete, vrtić, obitelj, 21 (79), 14-15. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/172719
MLA 8th Edition
Taloš Lopar, Milana i Klaudija Martić. "Dokumentiranje odgojnoobrazovnog procesa." Dijete, vrtić, obitelj, vol. 21, br. 79, 2015, str. 14-15. https://hrcak.srce.hr/172719. Citirano 18.10.2019.
Chicago 17th Edition
Taloš Lopar, Milana i Klaudija Martić. "Dokumentiranje odgojnoobrazovnog procesa." Dijete, vrtić, obitelj 21, br. 79 (2015): 14-15. https://hrcak.srce.hr/172719
Harvard
Taloš Lopar, M., i Martić, K. (2015). 'Dokumentiranje odgojnoobrazovnog procesa', Dijete, vrtić, obitelj, 21(79), str. 14-15. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/172719 (Datum pristupa: 18.10.2019.)
Vancouver
Taloš Lopar M, Martić K. Dokumentiranje odgojnoobrazovnog procesa. Dijete, vrtić, obitelj [Internet]. 2015 [pristupljeno 18.10.2019.];21(79):14-15. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/172719
IEEE
M. Taloš Lopar i K. Martić, "Dokumentiranje odgojnoobrazovnog procesa", Dijete, vrtić, obitelj, vol.21, br. 79, str. 14-15, 2015. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/172719. [Citirano: 18.10.2019.]

Sažetak
Kako bismo dijete podržali u njegovu razvoju, prvenstveno ga nastojimo razumjeti. Prvi korak na tom putu je izgradnja otvorenog i uvažavajućeg odnosa s djecom. U tom procesu dokumentiranje postaje alat za unapređenje kvalitete odgojnoobrazovne prakse. Ako prostor nazivamo trećim odgajateljem, dokumentaciju bismo zasigurno mogli nazvati trećim okom koje nam omogućuje uvid u djetetovo viđenje i poimanje stvarnosti.

Ključne riječi
Dijete; Vrtić; Obitelj; Dokumentacija; Odgoj i obrazovanje; Proces

Hrčak ID: 172719

URI
https://hrcak.srce.hr/172719

Posjeta: 1.497 *