hrcak mascot   Srce   HID

Izvorni znanstveni članak

Ontologija glazbe Ivana Fochta

Tomislav Škrbić   ORCID icon orcid.org/0000-0003-2572-8869 ; Državni arhiv u Sisku, Sisak, Hrvatska

Puni tekst: hrvatski, pdf (292 KB) str. 133-147 preuzimanja: 303* citiraj
APA 6th Edition
Škrbić, T. (2016). Ontologija glazbe Ivana Fochta. Arti musices, 47 (1-2), 133-147. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/173163
MLA 8th Edition
Škrbić, Tomislav. "Ontologija glazbe Ivana Fochta." Arti musices, vol. 47, br. 1-2, 2016, str. 133-147. https://hrcak.srce.hr/173163. Citirano 05.12.2020.
Chicago 17th Edition
Škrbić, Tomislav. "Ontologija glazbe Ivana Fochta." Arti musices 47, br. 1-2 (2016): 133-147. https://hrcak.srce.hr/173163
Harvard
Škrbić, T. (2016). 'Ontologija glazbe Ivana Fochta', Arti musices, 47(1-2), str. 133-147. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/173163 (Datum pristupa: 05.12.2020.)
Vancouver
Škrbić T. Ontologija glazbe Ivana Fochta. Arti musices [Internet]. 2016 [pristupljeno 05.12.2020.];47(1-2):133-147. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/173163
IEEE
T. Škrbić, "Ontologija glazbe Ivana Fochta", Arti musices, vol.47, br. 1-2, str. 133-147, 2016. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/173163. [Citirano: 05.12.2020.]

Sažetak
Za Ivana Fochta glazba ima kozmičko podrijetlo. Fochtovo metafizičko shvaćanje glazbe utemeljeno je na egzistenciji glazbe po sebi, na praglazbi, pa stoga modaliteti postojanja bića glazbe i postaju svojevrsna okosnica njegove ontologije glazbe. Razapeta tako između idealnih mogućnosti i idealnih slučajnosti, glazba (umjetnost) po Fochtovu mišljenju »krvari svoju nestvarnu ljepotu«.

Ključne riječi
Ivan Focht; ontologija glazbe; biće glazbe; modalnost; pitagoreizam; idealnost; realnost

Hrčak ID: 173163

URI
https://hrcak.srce.hr/173163

[engleski]

Posjeta: 489 *