Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

https://doi.org/10.15516/cje.v18i0.2121

Utjecaj roditelja i odgojitelja na sposobnosti i spretnosti djeteta na području likovne umjetnosti

Andreja Kljajič ; Primary School Janko Glazer Ruše


Puni tekst: engleski pdf 307 Kb

str. 157-173

preuzimanja: 354

citiraj

Puni tekst: hrvatski pdf 307 Kb

str. 157-173

preuzimanja: 290

citiraj


Sažetak

U članku predstavljamo rezultate istraživanja u kojem su nas zanimale specifične razike između učenika u prvom razredu, u ovisnosti o tome gdje su preživjeli predškolsko doba.
S tim rezultatima želimo objasniti utječe li okolina u kojoj dijete živi do ulaska u školu na njegov razvoj na području likovne umjetnosti. Dugoročni je cilj istraživanja smanjiti razlike između učenika na području likovne umjetnosti, koje su posljedica različitih oblika predškolskog odgoja.
Rezultati istraživanja pokazuju da učenici koji su predškolsko doba preživjeli s roditeljima ili bakom i djedom, a ne u vrtiću, postižu bolje rezultate na likovnom području. Ti rezutati još se bolje vide prilikom crtanja s ugljanim bojama i slikanja u tehnici kolaža. Uloga roditelja, baka i djedova u predškolskom odgoju nije zanemariva. Veoma je bitno potražiti razloge za takvo stanje i izvoditi aktivnosti kako bi se pridonijelo porastu kvalitetnog izvođenja likovnih aktivnosti u vrtiću.

Ključne riječi

baka i djed; likovno izražavanje; predškolski odgoj; prvi razred osnovne škole

Hrčak ID:

171671

URI

https://hrcak.srce.hr/171671

Datum izdavanja:

30.8.2016.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.542 *