Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

https://doi.org/10.15516/cje.v18i4.1729

Istraživanje uloge tehnologije proširene stvarnosti u nastavi jezika

Ekrem Solak ; Faculty of Education, Amasya University
Recep Cakır ; Faculty of Education, Amasya University


Puni tekst: engleski pdf 413 Kb

str. 1067-1085

preuzimanja: 391

citiraj

Puni tekst: hrvatski pdf 413 Kb

str. 1067-1085

preuzimanja: 404

citiraj


Sažetak

Svrha ovoga istraživanja bila je predočiti neke od aktualnih primjena tehnologije proširene stvarnosti (dalje u tekstu AR tehnologije) i literature vezane uz AR tehnologiju u obrazovanju. Nadalje, cilj je bio prikazati eksperimentalne podatke o učinkovitosti primjene AR tehnologije u nastavi jezika na razini osnovne škole u Turskoj. Istraživanje je polueksperimentalne prirode. Uzorak se sastojao od 61 učenika petoga razreda osnovne škole koji su dobrovoljno sudjelovali u istraživanju. Učenici su bili podijeljeni u dvije skupine: eksperimentalnu i kontrolnu. U eksperimentalnoj skupini učenici su se susreli s novim vokabularom koristeći se AR tehnologijom. Posttest i test pamćenja provedeni su nakon završetka programa. Rezultati istraživanja otkrili su da su učenici u eksperimentalnoj skupini ostvarili bolje rezultate od učenika u kontrolnoj skupini te su također bili bolji u prisjećanju naučenoga. Ovim istraživanjem pokazalo se da upotreba AR tehnologije u nastavi jezika na razini osnovne škole povećava postignuća učenika te je učenje vokabulara učinkovitije u odnosu na tradicionalne metode poučavanja.

Ključne riječi

proširena stvarnost; AR tehnologija u nastavi jezika; obrazovna tehnologija; tehnologija u učenju jezika

Hrčak ID:

172319

URI

https://hrcak.srce.hr/172319

Datum izdavanja:

29.12.2016.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.922 *