hrcak mascot   Srce   HID

Pregledni rad
https://doi.org/10.31297/hkju.16.4.3

Upravljanje kvalitetom u slovenskoj javnoj upravi – prilike za učenje iz iskustva

Gordana Žurga ; (izvanredna profesorica Fakulteta organizacijskih studija u Novom Mestu

Puni tekst: engleski, pdf (180 KB) str. 817-846 preuzimanja: 459* citiraj
APA 6th Edition
Žurga, G. (2016). Quality Management in Slovene Public Administration – Opportunities for Learning from Experience. Hrvatska i komparativna javna uprava, 16 (4), 817-846. https://doi.org/10.31297/hkju.16.4.3
MLA 8th Edition
Žurga, Gordana. "Quality Management in Slovene Public Administration – Opportunities for Learning from Experience." Hrvatska i komparativna javna uprava, vol. 16, br. 4, 2016, str. 817-846. https://doi.org/10.31297/hkju.16.4.3. Citirano 21.10.2020.
Chicago 17th Edition
Žurga, Gordana. "Quality Management in Slovene Public Administration – Opportunities for Learning from Experience." Hrvatska i komparativna javna uprava 16, br. 4 (2016): 817-846. https://doi.org/10.31297/hkju.16.4.3
Harvard
Žurga, G. (2016). 'Quality Management in Slovene Public Administration – Opportunities for Learning from Experience', Hrvatska i komparativna javna uprava, 16(4), str. 817-846. https://doi.org/10.31297/hkju.16.4.3
Vancouver
Žurga G. Quality Management in Slovene Public Administration – Opportunities for Learning from Experience. Hrvatska i komparativna javna uprava [Internet]. 2016 [pristupljeno 21.10.2020.];16(4):817-846. https://doi.org/10.31297/hkju.16.4.3
IEEE
G. Žurga, "Quality Management in Slovene Public Administration – Opportunities for Learning from Experience", Hrvatska i komparativna javna uprava, vol.16, br. 4, str. 817-846, 2016. [Online]. https://doi.org/10.31297/hkju.16.4.3

Sažetak
Gotovo svugdje u svijetu javne se uprave suočavaju s izazovima u području učinkovitosti i kvalitete usluga. Nastojeći unaprijediti rezultate postupno grade osnovne temelje javnog upravljanja kao i upravljanja kvalitetom. Različite države različito pristupaju ovom pitanju, no zajednički im je cilj izgradnja institucionalnih i administrativnih kapaciteta koji će moći pružiti odgovarajuću podršku političkom upravljanju i nacionalnoj ekonomiji. U radu se predstavlja
širi kontekst unutar kojeg pojedine države mogu ili trebaju na dređeni način upravljati javnom upravom i razviti administrativne kapacitete u svrhu upravljanja kvalitetom i postizanja održive javne uprave. Nadalje, predstavljaju se rezultati usporedne analize upravljanja kvalitetom u državama članicama EU-a i uočeni trendovi. Konačno, studija slovenskog slučaja pokazat će pristup upravljanju kvalitetom u slovenskoj javnoj upravi te planove za razvoj u
budućnosti.

Ključne riječi
održiva javna uprava; upravljanje kvalitetom; dobra praksa; učenje; CAF; Slovenija

Hrčak ID: 173630

URI
https://hrcak.srce.hr/173630

[engleski]

Posjeta: 697 *