hrcak mascot   Srce   HID

Prethodno priopćenje

Europska dimenzija u obrazovanju: izazov za školske pedagoge?

Marko Turk ; Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci Odsjek za pedagogiju
Jasminka Ledić ; Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci Odsjek za pedagogiju

Puni tekst: hrvatski, pdf (201 KB) str. 95-102 preuzimanja: 227* citiraj
APA 6th Edition
Turk, M. i Ledić, J. (2014). Europska dimenzija u obrazovanju: izazov za školske pedagoge?. Pedagogijska istraživanja, 11 (2), 95-102. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/173994
MLA 8th Edition
Turk, Marko i Jasminka Ledić. "Europska dimenzija u obrazovanju: izazov za školske pedagoge?." Pedagogijska istraživanja, vol. 11, br. 2, 2014, str. 95-102. https://hrcak.srce.hr/173994. Citirano 22.11.2019.
Chicago 17th Edition
Turk, Marko i Jasminka Ledić. "Europska dimenzija u obrazovanju: izazov za školske pedagoge?." Pedagogijska istraživanja 11, br. 2 (2014): 95-102. https://hrcak.srce.hr/173994
Harvard
Turk, M., i Ledić, J. (2014). 'Europska dimenzija u obrazovanju: izazov za školske pedagoge?', Pedagogijska istraživanja, 11(2), str. 95-102. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/173994 (Datum pristupa: 22.11.2019.)
Vancouver
Turk M, Ledić J. Europska dimenzija u obrazovanju: izazov za školske pedagoge?. Pedagogijska istraživanja [Internet]. 2014 [pristupljeno 22.11.2019.];11(2):95-102. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/173994
IEEE
M. Turk i J. Ledić, "Europska dimenzija u obrazovanju: izazov za školske pedagoge?", Pedagogijska istraživanja, vol.11, br. 2, str. 95-102, 2014. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/173994. [Citirano: 22.11.2019.]
Puni tekst: engleski, pdf (141 KB) str. 103-103 preuzimanja: 41* citiraj
APA 6th Edition
Turk, M. i Ledić, J. (2014). The European dimension in education: a challenge for school teachers?. Pedagogijska istraživanja, 11 (2), 103-103. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/173994
MLA 8th Edition
Turk, Marko i Jasminka Ledić. "The European dimension in education: a challenge for school teachers?." Pedagogijska istraživanja, vol. 11, br. 2, 2014, str. 103-103. https://hrcak.srce.hr/173994. Citirano 22.11.2019.
Chicago 17th Edition
Turk, Marko i Jasminka Ledić. "The European dimension in education: a challenge for school teachers?." Pedagogijska istraživanja 11, br. 2 (2014): 103-103. https://hrcak.srce.hr/173994
Harvard
Turk, M., i Ledić, J. (2014). 'The European dimension in education: a challenge for school teachers?', Pedagogijska istraživanja, 11(2), str. 103-103. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/173994 (Datum pristupa: 22.11.2019.)
Vancouver
Turk M, Ledić J. The European dimension in education: a challenge for school teachers?. Pedagogijska istraživanja [Internet]. 2014 [pristupljeno 22.11.2019.];11(2):103-103. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/173994
IEEE
M. Turk i J. Ledić, "The European dimension in education: a challenge for school teachers?", Pedagogijska istraživanja, vol.11, br. 2, str. 103-103, 2014. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/173994. [Citirano: 22.11.2019.]
Puni tekst: njemački, pdf (116 KB) str. 104-104 preuzimanja: 39* citiraj
APA 6th Edition
Turk, M. i Ledić, J. (2014). Die europäische Dimension in der Bildung: eine Herausforderung für die Lehrer?. Pedagogijska istraživanja, 11 (2), 104-104. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/173994
MLA 8th Edition
Turk, Marko i Jasminka Ledić. "Die europäische Dimension in der Bildung: eine Herausforderung für die Lehrer?." Pedagogijska istraživanja, vol. 11, br. 2, 2014, str. 104-104. https://hrcak.srce.hr/173994. Citirano 22.11.2019.
Chicago 17th Edition
Turk, Marko i Jasminka Ledić. "Die europäische Dimension in der Bildung: eine Herausforderung für die Lehrer?." Pedagogijska istraživanja 11, br. 2 (2014): 104-104. https://hrcak.srce.hr/173994
Harvard
Turk, M., i Ledić, J. (2014). 'Die europäische Dimension in der Bildung: eine Herausforderung für die Lehrer?', Pedagogijska istraživanja, 11(2), str. 104-104. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/173994 (Datum pristupa: 22.11.2019.)
Vancouver
Turk M, Ledić J. Die europäische Dimension in der Bildung: eine Herausforderung für die Lehrer?. Pedagogijska istraživanja [Internet]. 2014 [pristupljeno 22.11.2019.];11(2):104-104. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/173994
IEEE
M. Turk i J. Ledić, "Die europäische Dimension in der Bildung: eine Herausforderung für die Lehrer?", Pedagogijska istraživanja, vol.11, br. 2, str. 104-104, 2014. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/173994. [Citirano: 22.11.2019.]

Sažetak
Rasprave i istraživanja o europskoj dimenziji u obrazovanju godinama zauzimaju prostor u europskoj obrazovnoj politici te znanstvenom i stručnom prostoru, dok je u hrvatskom okruženju interes za navedenu temu znatno slabiji. Također, tema nije bila dovedena u vezu s radom školskih pedagoga kao što nije otvarano pitanje kompetencija za implementaciju ovoga koncepta u njihov svakodnevni rad. Temeljem rezultata nacionalnog istraživanja o kompetencijama školskih pedagoga, koje su uključivale i kompetencije europske dimenzije, u radu će biti izneseni rezultati istraživanja te prijedlozi i preporuke za implementaciju sadržaja ovoga koncepta u visokoškolsko obrazovanje i stručno usavršavanje.

Ključne riječi
europska dimenzija u obrazovanju; školski pedagozi; kompetencije europske dimenzije u obrazovanju

Hrčak ID: 173994

URI
https://hrcak.srce.hr/173994

[engleski] [njemački]

Posjeta: 490 *