Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

https://doi.org/10.17559/TV-20150819110655

Arhitektura kvalitete usluge i usluge tele-ekrana u pokretnim voznim mrežama

Ghulam Sarwar orcid id orcid.org/0000-0001-5557-7032 ; Department of Information and Telecommunication Engineering, Korea Aerospace University, Deogyang-gu, Goyang-si, Gyeonggi-do, 412-791, South Korea
Farman Ullah ; Department of Electrical Engineering, COMSATS Institute of Information Technology, Attock, Pakistan
Hyun-Woo Lee ; Department of Smart Convergence, Electronics & Telecommunications Research Institute (ETRI), Daejeon, South Korea
Won Ryu ; Department of Smart Convergence, Electronics & Telecommunications Research Institute (ETRI), Daejeon, South Korea
Sungchang Lee ; School of Electronics and Information Engineering, Korea Aerospace University, Deogyang-gu, Goyang-si, Gyeonggi-do, 412-791, South Korea


Puni tekst: engleski pdf 1.429 Kb

str. 177-185

preuzimanja: 483

citiraj

Puni tekst: hrvatski pdf 1.429 Kb

str. 177-185

preuzimanja: 400

citiraj


Sažetak

U radu se predstavljena arhitektura za osiguranje kvalitete usluge (quality of service - QoS) i usluge tele-ekrana u voznim mrežama koje reagiraju na pokretljivost, nazvane teleekran unutar vozila - "in-vehicle telescreen" (IVT). Osiguranje nepromjenljive slike je ključni izazov u pružanju IVT usluga visoke rezolucije u mobilnim uvjetima i uvjetima variranja mreže. U IVT arhitekturi uvode se nove funkcije upravljanja kvalitetom informacija i usluga u vođenju registracije korisnika, oglašavanju usluga, obavijesti o mreži, i kvaliteti usluge. Predlažemo prilagodljiv izbor QoS parametara te mehanizam za donošenje odluke o prekapčanju IVT kako bi se osigurala čista slika i poboljšala multimedijska percepcija korisnika. Predloženom se arhitekturom može osigurati izbor izvora sadržaja zasnovan na prosječnoj kanalskoj brzini, rezolucija medija i kodek (koder-dekoder) za poboljšanje postojane vizualne kvalitete. Nadalje, u radu se predstavlja mehanizam za donošenje odluke o prekapčanju IVT temeljen na pokazivaču vremena isticanja veze i pokazivaču snage primljenog signala koji može smanjiti broj prekapčanja izborom stabilne staze. Provedena je opsežna simulacija kako bi se pokazala učinkovitost predloženih mehanizama.

Ključne riječi

mehanizam za donošenje odluke o prekapčanju; teleekran u vozilu; kvaliteta iskustva; kvaliteta usluge; vozne mreže

Hrčak ID:

174714

URI

https://hrcak.srce.hr/174714

Datum izdavanja:

10.2.2017.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.812 *