Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

https://doi.org/10.19279/TVZ.PD.2016-4-4-01

VIZUALNA PEDAGOGIJA U PRAKSI: INSTITUCIONALNO ISKUSTVO

Gila Levi Atzmon ; College of Academic Studies Or Yehuda, Or Yehuda, Israel


Puni tekst: engleski pdf 2.460 Kb

str. 370-376

preuzimanja: 357

citiraj


Sažetak

Vizualna pedagogija kao novi concept polagano prodire u visokoškolsko obrazovanje. Vizualni sadržaji su važan element učenja jer stvaraju jedinstvena iskustva koja se temelje na prijašnjem iskustvu, sjećanju i osjećajima povezanima s njima. Uključivanjem vizualne pedagogije u obrazovni proces učitelja i nastavnika, cilj je utjecati na razvoj vizualnih elemenata u poučavanju i učenju u njihovom području. Povezivanjem IKT i drugih tehnološki orjentiranih predmeta mogućim nastavnicima i učiteljima omogućuje se stvaranje vlastitih vizualnih sadržaja, od fotografija do animacija i videa. Prva iskustva govore o visokoj razini zadovoljstva učenjem kroz vizualne nastavne sadržaje i primjenu osnovnih načela dizajna multimedije. Ne treba zanemariti da je studentima bilo zabavno kroz kreativnost u stvaranju vlastitih ili timskih uradaka u nastavi. Jedan od izazova s kojim se kontinuirano susrećemo je ispravna evaluacija tako nastalih sadržaja.

Ključne riječi

Vizualna pedagogija; Iskustva iz visokog školstva; Vizualni ishodi učenja

Hrčak ID:

174816

URI

https://hrcak.srce.hr/174816

Datum izdavanja:

29.12.2016.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.302 *