Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

https://doi.org/10.19279/TVZ.PD.2016-4-4-07

OSNAŽIVANJE UČENIKA U PREVENCIJI NASILJA UZ POMOĆ MULTIMEDIJSKIH OBRAZOVNIH SADRŽAJA

Lidija Kralj ; University College Algebra, Zagreb, Croatia


Puni tekst: engleski pdf 978 Kb

str. 420-426

preuzimanja: 334

citiraj


Sažetak

Kako bi osnažili učenike, učitelje i roditelje u području e-sigurnosti, udruga „Suradnici u učenju“ surađivala je s pet osnovnih škola na provođenju EU projekta „Sigurnost djece na internetu“ razvoj novog školskog kurikuluma za sigurnost djece na internetu za učenike starosti 7 do 14 godina, njihove roditelje, učitelje i lokalnu zajednicu. Kurikulum se sastoji od pedagoško-didaktičkog modela, politika prihvatljivog korištenja, multimedijskih sadržaja, udžbenika i priručnika. Cilj projekta bio je poboljšanje digitalnih kompetencija učenika, poticanje učenika u preuzimanju odgovornosti za svoju sigurnost s fokusom na osnaživanje uz odgovorno ponašanje, digitalno građanstvo te podizanje razine osviještenosti o sigurnosti na internetu. U ovom radu govorimo o sadržaju i evaluaciji školskog kurikuluma koji je napravljen u tom projektu. Kurikulum je testiran s učenicima 7 – 14 godina, njihovim roditeljima i učiteljima. Rezultati pokazuju da kurikulum i obrazovni sadržaji zadovoljavaju učenička očekivanja te da je autorski tim uspješno primijenio moderne strategije pri razvoju kurikukuluma i sadržaja. Spomenuti školski kurikulum upotrijebljen je kao osnova pri stvaranju novih kurikuluma za Informatiku i međupredmetnu temu Uporaba IKU. Svi sadržaji su javno dostupni na mrežnoj stranici projekta http://petzanet.hr

Ključne riječi

e-Sigurnost; prevencija elektroničkog nasilja; školski kurikulum; digitalne vještine; sigurnost djece na internetu

Hrčak ID:

174833

URI

https://hrcak.srce.hr/174833

Datum izdavanja:

29.12.2016.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.282 *