Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

PREFERNCIJE I KUPOVNO PONAŠANJE POTROŠAČA GOVEDINE U TOSKANI

Marija RADMAN
Luca CAMANZI
Ante KOLEGA


Puni tekst: engleski pdf 248 Kb

str. 99-106

preuzimanja: 864

citiraj


Sažetak

Toskana, vjerojatno najpoznatija talijanska regija je poznata po svojim prehrambenim specijalitetima. Jedan od njih je i “fi orentina” – deblji goveđi odrezak prve klase koji je dobio ime po gradu Firenci. Međutim, noviji trendovi u ponašanju potrošača i pojava kravljeg ludila su utjecali na stavove potrošača prema takvim proizvodima. U ovom radu su prikazani rezultati anketnog istraživanja o potrošnji govedine koje je provedeno u Toskani u svibnju 2002. godine. Rezultati istraživanja su pokazali da potrošači u Toskani još uvijek vole i preferiraju govedinu usprkos nedavnim prehrambenih skandalima i promjenjenim trendovima u potrošnji. To ukazuje da u Toskani postoje dobre prodajne mogućnosti za talijanske ali i inozemne proizvođače govedine, posebice ako nude kvalitetnu govedinu i više informacija o mesu koje prodaju.

Ključne riječi

govedina; potrošači; anketno ispitivanje; Toskana

Hrčak ID:

16840

URI

https://hrcak.srce.hr/16840

Datum izdavanja:

11.4.2005.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.677 *