hrcak mascot   Srce   HID

Pregledni rad

Suvremene nastavne metode i načini vrednovanja znanja u visokom obrazovanju sa stajališta studenata

Tomaž Zupančić ; Učiteljski fakultet Sveučilišta u Mariboru, Slovenija

Puni tekst: engleski, pdf (27 MB) str. 118-118 preuzimanja: 218* citiraj
APA 6th Edition
Zupančić, T. (2016). CONTEMPORARY TEACHING METHODS AND KNOWLEDGE ASSESSMENT METHODS IN HIGHER EDUCATION FROM THE VIEWPOINT OF STUDENTS. Život i škola, LXII (3), 118-118. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/176885
MLA 8th Edition
Zupančić, Tomaž. "CONTEMPORARY TEACHING METHODS AND KNOWLEDGE ASSESSMENT METHODS IN HIGHER EDUCATION FROM THE VIEWPOINT OF STUDENTS." Život i škola, vol. LXII, br. 3, 2016, str. 118-118. https://hrcak.srce.hr/176885. Citirano 21.10.2020.
Chicago 17th Edition
Zupančić, Tomaž. "CONTEMPORARY TEACHING METHODS AND KNOWLEDGE ASSESSMENT METHODS IN HIGHER EDUCATION FROM THE VIEWPOINT OF STUDENTS." Život i škola LXII, br. 3 (2016): 118-118. https://hrcak.srce.hr/176885
Harvard
Zupančić, T. (2016). 'CONTEMPORARY TEACHING METHODS AND KNOWLEDGE ASSESSMENT METHODS IN HIGHER EDUCATION FROM THE VIEWPOINT OF STUDENTS', Život i škola, LXII(3), str. 118-118. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/176885 (Datum pristupa: 21.10.2020.)
Vancouver
Zupančić T. CONTEMPORARY TEACHING METHODS AND KNOWLEDGE ASSESSMENT METHODS IN HIGHER EDUCATION FROM THE VIEWPOINT OF STUDENTS. Život i škola [Internet]. 2016 [pristupljeno 21.10.2020.];LXII(3):118-118. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/176885
IEEE
T. Zupančić, "CONTEMPORARY TEACHING METHODS AND KNOWLEDGE ASSESSMENT METHODS IN HIGHER EDUCATION FROM THE VIEWPOINT OF STUDENTS", Život i škola, vol.LXII, br. 3, str. 118-118, 2016. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/176885. [Citirano: 21.10.2020.]

Sažetak
Bolonjska reforma visokog obrazovanja u Sloveniji počela je 2004. godine donošenjem Zakona o visokom obrazovanju, a prvi reformirani programi na Pedagoškom fakultetu Sveučilišta u Mariboru pokrenuti su 2009. godine. Glavne promjene Bolonjskog procesa odnosile su se na usvajanje strukture studija 3. ciklusa i uvođenje kreditnog sustava (ECTS). Promjene su obuhvatile i druge segmente studija, kao što su metode učenja i načini vrjednovanja znanja studenata. Pored klasičnih metoda naglašavaju se interaktivne metode, samostalan rad, metode suradnje i drugo, što nadopunjuje tradicionalne oblike. U provedenom istraživanju ispitivali smo stavove studenata prema suvremenim nastavnim metodama i načinima vrjednovanja njihovog znanja na uzorku od 55 studenata prvostupanjskih programa Predškolskog odgoja i Likovne pedagogije na Pedagoškom fakultetu Sveučilišta u Mariboru u školskoj godini 2015./16. Upotrijebili smo anketni upitnik zatvorenog tipa. Utvrdili smo da visoko vrjednuju frontalne metode, predavanja i različite oblike vježbi, a od suvremenih metoda navode raspravu, suradničko učenje i rad na projektima. Kod načina vrednovanja maksimalnu vrijednost pripisuju različitim pismenim izvješćima i pismenom ispitu. Studenti visoko vrednuju i ocjenjivanje radnih mapa odnosno portfelja i različite oblike vrednovanja aktivnog sudjelovanja na predavanjima i vježbama.

Ključne riječi
bolonjska reforma; metode učenja; načini vrednovanja; sveučilišno obrazovanje; visokoškolska didaktika

Hrčak ID: 176885

URI
https://hrcak.srce.hr/176885

[engleski] [njemački]

Posjeta: 655 *