hrcak mascot   Srce   HID

Prethodno priopćenje

IZVANNASTAVNE AKTIVNOSTI U KURIKULUMU SREDNJE ŠKOLE

Miljenko Zubčić ; Tehnička škola za strojarstvo i brodogradnju, Rijeka, Republika Hrvatska

Puni tekst: hrvatski, pdf (26 MB) str. 173-182 preuzimanja: 213* citiraj
APA 6th Edition
Zubčić, M. (2016). IZVANNASTAVNE AKTIVNOSTI U KURIKULUMU SREDNJE ŠKOLE. Život i škola, LXII (3), 173-182. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/176927
MLA 8th Edition
Zubčić, Miljenko. "IZVANNASTAVNE AKTIVNOSTI U KURIKULUMU SREDNJE ŠKOLE." Život i škola, vol. LXII, br. 3, 2016, str. 173-182. https://hrcak.srce.hr/176927. Citirano 28.02.2020.
Chicago 17th Edition
Zubčić, Miljenko. "IZVANNASTAVNE AKTIVNOSTI U KURIKULUMU SREDNJE ŠKOLE." Život i škola LXII, br. 3 (2016): 173-182. https://hrcak.srce.hr/176927
Harvard
Zubčić, M. (2016). 'IZVANNASTAVNE AKTIVNOSTI U KURIKULUMU SREDNJE ŠKOLE', Život i škola, LXII(3), str. 173-182. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/176927 (Datum pristupa: 28.02.2020.)
Vancouver
Zubčić M. IZVANNASTAVNE AKTIVNOSTI U KURIKULUMU SREDNJE ŠKOLE. Život i škola [Internet]. 2016 [pristupljeno 28.02.2020.];LXII(3):173-182. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/176927
IEEE
M. Zubčić, "IZVANNASTAVNE AKTIVNOSTI U KURIKULUMU SREDNJE ŠKOLE", Život i škola, vol.LXII, br. 3, str. 173-182, 2016. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/176927. [Citirano: 28.02.2020.]

Sažetak
Kurikulumska struktura moderne srednje škole pruža noviju i bogatiju ponudu sadržaja i postupaka odgoja i obrazovanja. Školski rad ne ograničava se na rad na nastavnim satima, već uključuje izvannastavne aktivnosti kao jedan od komplementarnih oblika odgojno‐obrazovnog rada koji dopunjuje i obogaćuje obveznu nastavu. Školski kurikulum ima strukturu i procese u kojima se izgrađuje, primjenjuje i mijenja. On obuhvaća ukupni školski rad. Kurikulumska struktura škole pruža noviju, bogatiju ponudu sadržaja i postupaka odgoja i obrazovanja. Cilj je rada istražiti povezanost predmetnog kurikuluma i kurikuluma izvannastavnih aktivnosti. Istraživanje je provedeno u pet srednjih škola Primorsko‐goranske županije. Analizom sadržaja predmetnih kurikuluma i sadržaja kurikuluma izvannastavnih aktivnosti utvrđene su sadržajne cjeline predmetnih kurikuluma i sadržajne cjeline različitih izvannastavnih aktivnosti. Njihova povezanost utvrđena je metodom komparacije. Podatci su obrađeni metodom univarijantne frekvencijske analize, metodom deskriptivne statistike. Rezultati istraživanja pokazuju da postoji povezanost između sadržajnih cjelina predmetnog kurikuluma i sadržajnih cjelina različitih izvannastavnih aktivnosti. Intenzitet povezanosti se mijenja. Sadržaji obvezne nastave najbliži su sadržajima znanstvenih grupa, zatim tehničkih i sportskih i potom sadržajima kulturno‐umjetničkih grupa i grupa koje rade kao ogranci izvanškolskih organizacija.

Ključne riječi
okvirni program; organizirane aktivnosti; slobodno vrijeme

Hrčak ID: 176927

URI
https://hrcak.srce.hr/176927

[engleski] [njemački]

Posjeta: 722 *