hrcak mascot   Srce   HID

Izvorni znanstveni članak

Značajnost kvalitetnog pedagoškog rada kod razvijanja likovnih sposobnosti učenika na razrednom stupnju osnovne škole

Matjaž Duh ; Pedagoška fakulteta Univerze v Mariboru
Vesna Logar ; Pedagoška fakulteta Univerze v Mariboru

Puni tekst: engleski, pdf (29 MB) str. 219-229 preuzimanja: 143* citiraj
APA 6th Edition
Duh, M. i Logar, V. (2016). THE IMPORTANCE OF BEST PRACTICE IN TEACHING FOR DEVELOPING FINE ARTS SKILLS AMONGST PRIMARY SCHOOL CHILDREN. Život i škola, LXII (3), 219-229. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/177052
MLA 8th Edition
Duh, Matjaž i Vesna Logar. "THE IMPORTANCE OF BEST PRACTICE IN TEACHING FOR DEVELOPING FINE ARTS SKILLS AMONGST PRIMARY SCHOOL CHILDREN." Život i škola, vol. LXII, br. 3, 2016, str. 219-229. https://hrcak.srce.hr/177052. Citirano 25.02.2020.
Chicago 17th Edition
Duh, Matjaž i Vesna Logar. "THE IMPORTANCE OF BEST PRACTICE IN TEACHING FOR DEVELOPING FINE ARTS SKILLS AMONGST PRIMARY SCHOOL CHILDREN." Život i škola LXII, br. 3 (2016): 219-229. https://hrcak.srce.hr/177052
Harvard
Duh, M., i Logar, V. (2016). 'THE IMPORTANCE OF BEST PRACTICE IN TEACHING FOR DEVELOPING FINE ARTS SKILLS AMONGST PRIMARY SCHOOL CHILDREN', Život i škola, LXII(3), str. 219-229. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/177052 (Datum pristupa: 25.02.2020.)
Vancouver
Duh M, Logar V. THE IMPORTANCE OF BEST PRACTICE IN TEACHING FOR DEVELOPING FINE ARTS SKILLS AMONGST PRIMARY SCHOOL CHILDREN. Život i škola [Internet]. 2016 [pristupljeno 25.02.2020.];LXII(3):219-229. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/177052
IEEE
M. Duh i V. Logar, "THE IMPORTANCE OF BEST PRACTICE IN TEACHING FOR DEVELOPING FINE ARTS SKILLS AMONGST PRIMARY SCHOOL CHILDREN", Život i škola, vol.LXII, br. 3, str. 219-229, 2016. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/177052. [Citirano: 25.02.2020.]

Sažetak
Kod nastave likovne kulture u osnovnoj školi učenici se susreću s više likovnih područja i različitim likovnim tehnikama, ali je osnova svim vrstama likovnog izražavanja crtež. Pa i izbor motiva koje učenici likovno interpretiraju, vrlo je raznolik. Način da se motivi realiziraju usko je vezan sa njihovim razvojnim stupnjem. A to se može najbolje pratiti kroz prikaz ljudskog lika. U kvantitativnom empirijskog istraživanju na uzorku od 27 učenika (n = 27) pratili smo njihov likovni razvoj u dobi od 11 godina tijekom osam mjeseci. Proučavali smo razvoj učenika s aspekta likovno‐intelektualnog, likovno‐oblikovnog i likovno‐kreativnog razvoja u vidu cjelokupnog uzorka i s obzirom na spol. Rezultati istraživanja pokazuju da su učenici u završnom testiranju postigli u svim pratećim varijablama više rezultate i to na nivou statističke značajnosti. Kod usporedbe spola ustanovljeno je da su djevojke postigle nešto više rezultate od dječaka. Ako smo svjesni činjenice da kvalitetan pedagoški rad ima veliki utjecaj prvenstveno na likovno‐oblikovni i likovno‐kreativni razvoj, možemo biti zadovoljni dobivenim rezultatima. Rezultati istraživanja upućuju na značajnost učite‐ljevog rada u likovno‐pedagoškom procesu što može uvelike pridonijeti likovnom i općem napretku učenika.

Ključne riječi
likovna kultura; osnovna škola; optičko tematski razvoj; likovno-oblikovni razvoj; likovno‐kreativni razvoj

Hrčak ID: 177052

URI
https://hrcak.srce.hr/177052

[engleski] [njemački]

Posjeta: 368 *