hrcak mascot   Srce   HID

Pregledni rad

Tjelesna i zdravstvena kultura u osnovnom školstvu: analiza propisanih nastavnih sadržaja

Jelena Alić ; Odjel za izobrazbu učitelja i odgojitelja Sveučilišta u Zadru
Vilko Petrić ; Kineziološki fakultet Sveučilišta u Zagrebu
Marko Badrić   ORCID icon orcid.org/0000-0001-9545-5013 ; Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Zagreb

Puni tekst: hrvatski, pdf (555 KB) str. 341-359 preuzimanja: 1.851* citiraj
APA 6th Edition
Alić, J., Petrić, V. i Badrić, M. (2016). Tjelesna i zdravstvena kultura u osnovnom školstvu: analiza propisanih nastavnih sadržaja. Napredak, 157 (3), 341-359. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/177207
MLA 8th Edition
Alić, Jelena, et al. "Tjelesna i zdravstvena kultura u osnovnom školstvu: analiza propisanih nastavnih sadržaja." Napredak, vol. 157, br. 3, 2016, str. 341-359. https://hrcak.srce.hr/177207. Citirano 09.05.2021.
Chicago 17th Edition
Alić, Jelena, Vilko Petrić i Marko Badrić. "Tjelesna i zdravstvena kultura u osnovnom školstvu: analiza propisanih nastavnih sadržaja." Napredak 157, br. 3 (2016): 341-359. https://hrcak.srce.hr/177207
Harvard
Alić, J., Petrić, V., i Badrić, M. (2016). 'Tjelesna i zdravstvena kultura u osnovnom školstvu: analiza propisanih nastavnih sadržaja', Napredak, 157(3), str. 341-359. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/177207 (Datum pristupa: 09.05.2021.)
Vancouver
Alić J, Petrić V, Badrić M. Tjelesna i zdravstvena kultura u osnovnom školstvu: analiza propisanih nastavnih sadržaja. Napredak [Internet]. 2016 [pristupljeno 09.05.2021.];157(3):341-359. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/177207
IEEE
J. Alić, V. Petrić i M. Badrić, "Tjelesna i zdravstvena kultura u osnovnom školstvu: analiza propisanih nastavnih sadržaja", Napredak, vol.157, br. 3, str. 341-359, 2016. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/177207. [Citirano: 09.05.2021.]

Sažetak
Cilj ovog istraživanja je kvalitativna i kvantitativna analiza nastavnih sadržaja trenutno važećeg propisanog plana i programa za obveznu nastavu tjelesne i zdravstvene kulture u osnovnom školstvu i usporedba rezultata sa znanstvenim spoznajama dosadašnjih postignuća kineziološke edukacije. Uzorak istraživanja su propisani nastavni sadržaji (teme) za obveznu nastavu tjelesne i zdravstvene
kulture, a provedene su metode analize sadržaja i χ2 test. Rezultati ukazuju kako u sadržajima predmeta u tjelesnoj i zdravstvenoj kulturi nedostaju sadržaji koji spadaju u kategorije zdravlja i fitnesa, plivanja, aktivnosti u prirodi i zimskih sportova. Također, rezultati implicitno ukazuju na nužnost uvrštavanja takvih sadržaja u program
kako bi nastava tjelesne i zdravstvene kulture mogla biti u potpunosti u funkciji zdravlja i pridonijeti stvaranju tjelesno aktivnog čovjeka.

Ključne riječi
nastavni sadržaji; nastavni plan; nastavni program; kurikulum; učenici; zdravlje; fitnes

Hrčak ID: 177207

URI
https://hrcak.srce.hr/177207

Posjeta: 2.253 *