hrcak mascot   Srce   HID

Preliminary communication

Mišljenje učitelja razredne nastave o primjeni dramskih postupaka u nastavi hrvatskoga jezika: kvalitativna analiza

Zrinka Vukojević   ORCID icon orcid.org/0000-0003-3322-947X ; Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Zagreb

Fulltext: croatian, pdf (384 KB) pages 361-377 downloads: 519* cite
APA 6th Edition
Vukojević, Z. (2016). Mišljenje učitelja razredne nastave o primjeni dramskih postupaka u nastavi hrvatskoga jezika: kvalitativna analiza. Napredak, 157 (3), 361-377. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/177208
MLA 8th Edition
Vukojević, Zrinka. "Mišljenje učitelja razredne nastave o primjeni dramskih postupaka u nastavi hrvatskoga jezika: kvalitativna analiza." Napredak, vol. 157, no. 3, 2016, pp. 361-377. https://hrcak.srce.hr/177208. Accessed 25 Jul. 2021.
Chicago 17th Edition
Vukojević, Zrinka. "Mišljenje učitelja razredne nastave o primjeni dramskih postupaka u nastavi hrvatskoga jezika: kvalitativna analiza." Napredak 157, no. 3 (2016): 361-377. https://hrcak.srce.hr/177208
Harvard
Vukojević, Z. (2016). 'Mišljenje učitelja razredne nastave o primjeni dramskih postupaka u nastavi hrvatskoga jezika: kvalitativna analiza', Napredak, 157(3), pp. 361-377. Available at: https://hrcak.srce.hr/177208 (Accessed 25 July 2021)
Vancouver
Vukojević Z. Mišljenje učitelja razredne nastave o primjeni dramskih postupaka u nastavi hrvatskoga jezika: kvalitativna analiza. Napredak [Internet]. 2016 [cited 2021 July 25];157(3):361-377. Available from: https://hrcak.srce.hr/177208
IEEE
Z. Vukojević, "Mišljenje učitelja razredne nastave o primjeni dramskih postupaka u nastavi hrvatskoga jezika: kvalitativna analiza", Napredak, vol.157, no. 3, pp. 361-377, 2016. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/177208. [Accessed: 25 July 2021]

Abstracts
U Hrvatskoj, dramski odgoj ima svoju relativno dugu tradiciju, no rijetka su istraživanja o njegovoj primjeni i učincima. Dramski odgoj ima široku primjenu u odgojno-obrazovnom procesu i to najčešće kao nastavna metoda u nastavi hrvatskoga jezika. U ovom radu prikazani su rezultati kvalitativne analize intervjua učitelja razredne nastave (N=9) koji se odnose na njihovo iskustvo primjene dramskih postupaka u sklopu šireg eksperimentalnog istraživanja.
Rezultati kvalitativne analize intervjua kojim se pokušao dobiti uvid u
iskustvo i doživljaj učitelja razredne nastave o primjeni dramskih postupaka pokazuju pozitivno mišljenje o provedbi i učinku kod učenika i kod učitelja pri implementaciji istih.

Keywords
dramski odgoj; dramski postupci; hrvatski jezik; kvalitativna analiza

Hrčak ID: 177208

URI
https://hrcak.srce.hr/177208

Visits: 884 *