Skoči na glavni sadržaj

Pregledni rad

Glazbene kompetencije studenata učiteljskog studija

Jasna Šulentić Begić orcid id orcid.org/0000-0003-4838-0324 ; Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti u Osijeku


Puni tekst: hrvatski pdf 383 Kb

str. 55-69

preuzimanja: 701

citiraj


Sažetak

Tema je ovoga rada nastava glazbe na učiteljskom studiju, a svrha unaprjeđivanje nastave glazbenih kolegija. Prema bolonjskoj reformi
od studenta se na učiteljskom studiju očekuje da stekne kompetencije za uspješno (kompetentno) organiziranje/izvođenje nastave. U našem slučaju od studenta se očekuje da stekne ili razvije u odgovarajućoj mjeri kompetencije potrebne za poučavanje Glazbene kulture. Nastava glazbe na učiteljskim studijima u Hrvatskoj, a i u svijetu, u većini se slučajeva zasnivaju na logici koja vodi od teorije k praksi. Takav model može biti djelotvoran u sustavu stručnog glazbenog obrazovanja, ali ne i na učiteljskom studiju i to stoga što je za glazbenu nastavu predviđeno vrlo malo vremena kao i zbog posebitosti učenja glazbe. Tijekom učiteljskog studija studente treba osposobiti za praktično bavljenje glazbom. Zato nastava glazbe na učiteljskom studiju mora polaziti od glazbene prakse i iz nje kretati prema teoriji.

Ključne riječi

učiteljski studij; nastava glazbe; glazbene kompetencije studenata; poučavanje glazbe; primarno obrazovanje

Hrčak ID:

177223

URI

https://hrcak.srce.hr/177223

Datum izdavanja:

15.1.2016.

Posjeta: 1.369 *