Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

Izazovi kojima su pedagozi izloženi u savjetodavnom radu - globalizacijski kontekst i (anti)vrijednosti

Sofija Vrcelj ; Filozofski fakultet u Rijeci, Rijeka, Hrvatska


Puni tekst: engleski pdf 260 Kb

str. 74-74

preuzimanja: 639

citiraj

Puni tekst: hrvatski pdf 260 Kb

str. 59-73

preuzimanja: 702

citiraj


Sažetak

Rad je posvećen analizi suvremenih fenomena pod kojima podrazumijevamo mobilnu telefoniju, društvene mreže, brendiranje mladosti, ljepote, zdravlja i sreće kroz estetizaciju tijela te drugih (anti)vrijednosti globalizacijskog konteksta i njihovih utjecaja na mlade koji značajno redefiniraju savjetodavni rad u školama. Kroz tu prizmu, globalizacija je nametnula potrebu pripremanja savjetnika (pedagoga) za rad s vrlo različitom školskom populacijom te traženje najboljeg pristupa u kompleksnom spoju suodnosa suvremenih zbivanja, mladih, odgojno-obrazovnih institucija i dinamičnog okruženja. Promišljanja novih koncepata savjetodavnog rada zahtjeva holistički pristup, posebno stoga što su pedagozi (i školski savjetnici) jedinstveno pozicionirani s obzirom na to da imaju potpuniju sliku životnih okolnosti učenika te njihovih izazova i potreba. Ovakav pristup pedagozima, odnosno savjetodavnom radu kojeg nazivaju pedagogijom životnog puta, kristalizira stavove o promjeni obrazovnih politika i promjenama u obrazovanju pedagoga kako bi oni savjetodavnim radom mogli odgovoriti na izazove globalizacijskog konteksta.

Ključne riječi

brendiranje mladosti; društvene mreže; karijera; kultura konzumerizma; mobilna telefonija; balkanizacija

Hrčak ID:

177320

URI

https://hrcak.srce.hr/177320

Datum izdavanja:

10.2.2016.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 2.707 *