hrcak mascot   Srce   HID

Izvorni znanstveni članak

Pitanja kao sredstvo za promicanje viših oblika razmišljanja kod predmeta Društvo

Vlasta Hus ; Univerza v Mariboru, Maribor, Slovenija
Polona Lengvart ; Osnovna šola bratov Polančičev Maribor, Maribor, Slovenija

Puni tekst: hrvatski, pdf (334 KB) str. 227-227 preuzimanja: 179* citiraj
APA 6th Edition
Hus, V. i Lengvart, P. (2016). Pitanja kao sredstvo za promicanje viših oblika razmišljanja kod predmeta Društvo. Školski vjesnik, 65 (2), 227-227. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/177419
MLA 8th Edition
Hus, Vlasta i Polona Lengvart. "Pitanja kao sredstvo za promicanje viših oblika razmišljanja kod predmeta Društvo." Školski vjesnik, vol. 65, br. 2, 2016, str. 227-227. https://hrcak.srce.hr/177419. Citirano 25.10.2021.
Chicago 17th Edition
Hus, Vlasta i Polona Lengvart. "Pitanja kao sredstvo za promicanje viših oblika razmišljanja kod predmeta Društvo." Školski vjesnik 65, br. 2 (2016): 227-227. https://hrcak.srce.hr/177419
Harvard
Hus, V., i Lengvart, P. (2016). 'Pitanja kao sredstvo za promicanje viših oblika razmišljanja kod predmeta Društvo', Školski vjesnik, 65(2), str. 227-227. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/177419 (Datum pristupa: 25.10.2021.)
Vancouver
Hus V, Lengvart P. Pitanja kao sredstvo za promicanje viših oblika razmišljanja kod predmeta Društvo. Školski vjesnik [Internet]. 2016 [pristupljeno 25.10.2021.];65(2):227-227. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/177419
IEEE
V. Hus i P. Lengvart, "Pitanja kao sredstvo za promicanje viših oblika razmišljanja kod predmeta Društvo", Školski vjesnik, vol.65, br. 2, str. 227-227, 2016. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/177419. [Citirano: 25.10.2021.]
Puni tekst: engleski, pdf (334 KB) str. 211-226 preuzimanja: 827* citiraj
APA 6th Edition
Hus, V. i Lengvart, P. (2016). Using questions as a tool for encouraging higher thinking processes in a social science class. Školski vjesnik, 65 (2), 211-226. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/177419
MLA 8th Edition
Hus, Vlasta i Polona Lengvart. "Using questions as a tool for encouraging higher thinking processes in a social science class." Školski vjesnik, vol. 65, br. 2, 2016, str. 211-226. https://hrcak.srce.hr/177419. Citirano 25.10.2021.
Chicago 17th Edition
Hus, Vlasta i Polona Lengvart. "Using questions as a tool for encouraging higher thinking processes in a social science class." Školski vjesnik 65, br. 2 (2016): 211-226. https://hrcak.srce.hr/177419
Harvard
Hus, V., i Lengvart, P. (2016). 'Using questions as a tool for encouraging higher thinking processes in a social science class', Školski vjesnik, 65(2), str. 211-226. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/177419 (Datum pristupa: 25.10.2021.)
Vancouver
Hus V, Lengvart P. Using questions as a tool for encouraging higher thinking processes in a social science class. Školski vjesnik [Internet]. 2016 [pristupljeno 25.10.2021.];65(2):211-226. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/177419
IEEE
V. Hus i P. Lengvart, "Using questions as a tool for encouraging higher thinking processes in a social science class", Školski vjesnik, vol.65, br. 2, str. 211-226, 2016. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/177419. [Citirano: 25.10.2021.]

Sažetak
Postavljanje pitanja je ključni element u procesu učenja i poučavanja. Cilj ovog rada bio je razviti instrument za praćenje kvalitete i kvantitete pitanja nastavnika kod predmeta Društvo i uz pomoć ovog instrumenta otkriti broj i vrsto pitanja koje nastavnik koristi kod predmeta Društvo u četvrtom razredu osnovne škole. U ovom istraživanju koristili smo opisne uzročne ne-eksperimentalne metode. Podaci su prikupljeni s protokolom za ne-slučajni uzorak nastavnika u četvrtom razredu (raspon dobi učenika-devet godina) u raznim osnovnim školama u Republici Sloveniji. U obradi podataka u potpunosti je pokriveno 75 protokola. Dobiveni rezultati pokazuju, da nastavnici kod predmeta Društvo u četvrtom razredu više koriste pitanja niže razine od više razine. Pitanja učitelja ne dostižu zadovoljavajući nivo kvalitete, da bi ih mogli koristiti kao alat za razvoj viših nivoa razmišljanja u školi kod učenika.

Ključne riječi
osnovna škola; predmet Društvo; pitanja

Hrčak ID: 177419

URI
https://hrcak.srce.hr/177419

[engleski]

Posjeta: 1.212 *