Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

Načini učenja matematike u razrednoj nastavi

Irena Mišurac orcid id orcid.org/0000-0002-7197-1782 ; Filozofski fakultet u Splitu, Split, Hrvatska
Ivona Bašić


Puni tekst: hrvatski pdf 344 Kb

str. 273-285

preuzimanja: 1.420

citiraj

Puni tekst: engleski pdf 344 Kb

str. 286-286

preuzimanja: 185

citiraj


Sažetak

Matematika u današnjem svijetu ima važnu i nezamjenjivu ulogu. Unatoč njezinoj važnosti, rezultati učenika često nisu na zadovoljavajućoj razini. Kako bismo otkrili uzrok tomu, proučavaju se načini na koje djeca uče matematiku. Za razumijevanje važnosti načina učenja potrebno je poznavanje procesa učenja kod učenika te izvora podataka kojima se učenik pri učenju koristi. U radu se primjenjivao Bandler-Grinderov model koji učenike svrstava u tri kategorije: vizualni, auditivni i tjelesni način. Uz to, predvidjeli smo i četvrtu kategoriju, mješoviti način, za učenike koji ne pokazuju izraženo pripadanje jednoj od triju spomenutih kategorija. Provedeno je istraživanje na uzorku 150 učenika trećih i četvrtih razreda u kojem su učenici prema rezultatima anketnoga listića svrstani u jednu od četiriju kategorija. Pokazalo se da prevladava vizualni način učenja, pogotovo u djevojčica.

Ključne riječi

nastava matematike; način učenja; vizualni; auditivni; tjelesni; mješoviti

Hrčak ID:

177993

URI

https://hrcak.srce.hr/177993

Datum izdavanja:

16.6.2016.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 2.656 *