hrcak mascot   Srce   HID

Review article

Školski okoliš u funkciji odgojno-obrazovne prakse rada učitelja u odgoju i obrazovanju za održivi razvoj

Dunja Anđić   ORCID icon orcid.org/0000-0001-8444-1820 ; Sveučilište u Rijeci, Rijeka, Hrvatska
Marina Radošević

Fulltext: croatian, pdf (258 KB) pages 287-299 downloads: 740* cite
APA 6th Edition
Anđić, D. & Radošević, M. (2016). Školski okoliš u funkciji odgojno-obrazovne prakse rada učitelja u odgoju i obrazovanju za održivi razvoj. Školski vjesnik, 65 (2), 287-299. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/177994
MLA 8th Edition
Anđić, Dunja and Marina Radošević. "Školski okoliš u funkciji odgojno-obrazovne prakse rada učitelja u odgoju i obrazovanju za održivi razvoj." Školski vjesnik, vol. 65, no. 2, 2016, pp. 287-299. https://hrcak.srce.hr/177994. Accessed 7 Dec. 2021.
Chicago 17th Edition
Anđić, Dunja and Marina Radošević. "Školski okoliš u funkciji odgojno-obrazovne prakse rada učitelja u odgoju i obrazovanju za održivi razvoj." Školski vjesnik 65, no. 2 (2016): 287-299. https://hrcak.srce.hr/177994
Harvard
Anđić, D., and Radošević, M. (2016). 'Školski okoliš u funkciji odgojno-obrazovne prakse rada učitelja u odgoju i obrazovanju za održivi razvoj', Školski vjesnik, 65(2), pp. 287-299. Available at: https://hrcak.srce.hr/177994 (Accessed 07 December 2021)
Vancouver
Anđić D, Radošević M. Školski okoliš u funkciji odgojno-obrazovne prakse rada učitelja u odgoju i obrazovanju za održivi razvoj. Školski vjesnik [Internet]. 2016 [cited 2021 December 07];65(2):287-299. Available from: https://hrcak.srce.hr/177994
IEEE
D. Anđić and M. Radošević, "Školski okoliš u funkciji odgojno-obrazovne prakse rada učitelja u odgoju i obrazovanju za održivi razvoj", Školski vjesnik, vol.65, no. 2, pp. 287-299, 2016. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/177994. [Accessed: 07 December 2021]
Fulltext: english, pdf (258 KB) pages 300-300 downloads: 119* cite
APA 6th Edition
Anđić, D. & Radošević, M. (2016). School environment in the function of educational practice work of teachers in education for sustainable development. Školski vjesnik, 65 (2), 300-300. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/177994
MLA 8th Edition
Anđić, Dunja and Marina Radošević. "School environment in the function of educational practice work of teachers in education for sustainable development." Školski vjesnik, vol. 65, no. 2, 2016, pp. 300-300. https://hrcak.srce.hr/177994. Accessed 7 Dec. 2021.
Chicago 17th Edition
Anđić, Dunja and Marina Radošević. "School environment in the function of educational practice work of teachers in education for sustainable development." Školski vjesnik 65, no. 2 (2016): 300-300. https://hrcak.srce.hr/177994
Harvard
Anđić, D., and Radošević, M. (2016). 'School environment in the function of educational practice work of teachers in education for sustainable development', Školski vjesnik, 65(2), pp. 300-300. Available at: https://hrcak.srce.hr/177994 (Accessed 07 December 2021)
Vancouver
Anđić D, Radošević M. School environment in the function of educational practice work of teachers in education for sustainable development. Školski vjesnik [Internet]. 2016 [cited 2021 December 07];65(2):300-300. Available from: https://hrcak.srce.hr/177994
IEEE
D. Anđić and M. Radošević, "School environment in the function of educational practice work of teachers in education for sustainable development", Školski vjesnik, vol.65, no. 2, pp. 300-300, 2016. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/177994. [Accessed: 07 December 2021]

Abstracts
Rad u školskom okolišu doprinosi cjelokupnom razvoju učenika, izravno utječe na akademski uspjeh učenika i unaprjeđuje kvalitetu rada škola. Cilj ovoga rada bio je utvrditi praksu rada učitelja u školskom okolišu. Riječ je o preliminarnom istraživanju provedenom na uzorku od 50 ispitanika, učitelja razredne nastave u osnovnim školama. Na tri skale, kojima su mjerene značaj, aktivnosti i prepreke u radu učitelja u školskom okolišu i u praksi odgoja i obrazovanja za održivi razvoj, provedene su eksplorativne faktorske analize, koje su detaljno prikazane. Rezultati pokazuju da učitelji procjenjuju školski okoliš značajnim mjestom u nastavnom radu i da su osrednje zadovoljni školskim okolišem škola u kojima rade. Najveću prepreku u realizaciji odgoja i obrazovanja za održivi razvoj u školskom okolišu predstavljaju financijska sredstva. Rezultati ovog istraživanja ne ukazuju samo na mogućnost daljnjeg razvoja metodologije rada u ispitivanju prakse rada učitelja u području odgoja i obrazovanja za održivi razvoj u školskom okolišu, već i na razne mogućnosti unaprjeđivanja rada u školskom okolišu, a time i na realizaciju kvalitetnije odgojno-obrazovne prakse u školama.

Keywords
estetski odgoj; igrališta; odgoj i obrazovanje za održivi razvoj; parkovi; vrtovi

Hrčak ID: 177994

URI
https://hrcak.srce.hr/177994

[english]

Visits: 1.369 *