hrcak mascot   Srce   HID

Pregledni rad

Školski okoliš u funkciji odgojno-obrazovne prakse rada učitelja u odgoju i obrazovanju za održivi razvoj

Dunja Anđić   ORCID icon orcid.org/0000-0001-8444-1820 ; Sveučilište u Rijeci, Rijeka, Hrvatska
Marina Radošević

Puni tekst: hrvatski, pdf (258 KB) str. 287-299 preuzimanja: 740* citiraj
APA 6th Edition
Anđić, D. i Radošević, M. (2016). Školski okoliš u funkciji odgojno-obrazovne prakse rada učitelja u odgoju i obrazovanju za održivi razvoj. Školski vjesnik, 65 (2), 287-299. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/177994
MLA 8th Edition
Anđić, Dunja i Marina Radošević. "Školski okoliš u funkciji odgojno-obrazovne prakse rada učitelja u odgoju i obrazovanju za održivi razvoj." Školski vjesnik, vol. 65, br. 2, 2016, str. 287-299. https://hrcak.srce.hr/177994. Citirano 03.12.2021.
Chicago 17th Edition
Anđić, Dunja i Marina Radošević. "Školski okoliš u funkciji odgojno-obrazovne prakse rada učitelja u odgoju i obrazovanju za održivi razvoj." Školski vjesnik 65, br. 2 (2016): 287-299. https://hrcak.srce.hr/177994
Harvard
Anđić, D., i Radošević, M. (2016). 'Školski okoliš u funkciji odgojno-obrazovne prakse rada učitelja u odgoju i obrazovanju za održivi razvoj', Školski vjesnik, 65(2), str. 287-299. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/177994 (Datum pristupa: 03.12.2021.)
Vancouver
Anđić D, Radošević M. Školski okoliš u funkciji odgojno-obrazovne prakse rada učitelja u odgoju i obrazovanju za održivi razvoj. Školski vjesnik [Internet]. 2016 [pristupljeno 03.12.2021.];65(2):287-299. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/177994
IEEE
D. Anđić i M. Radošević, "Školski okoliš u funkciji odgojno-obrazovne prakse rada učitelja u odgoju i obrazovanju za održivi razvoj", Školski vjesnik, vol.65, br. 2, str. 287-299, 2016. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/177994. [Citirano: 03.12.2021.]
Puni tekst: engleski, pdf (258 KB) str. 300-300 preuzimanja: 119* citiraj
APA 6th Edition
Anđić, D. i Radošević, M. (2016). School environment in the function of educational practice work of teachers in education for sustainable development. Školski vjesnik, 65 (2), 300-300. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/177994
MLA 8th Edition
Anđić, Dunja i Marina Radošević. "School environment in the function of educational practice work of teachers in education for sustainable development." Školski vjesnik, vol. 65, br. 2, 2016, str. 300-300. https://hrcak.srce.hr/177994. Citirano 03.12.2021.
Chicago 17th Edition
Anđić, Dunja i Marina Radošević. "School environment in the function of educational practice work of teachers in education for sustainable development." Školski vjesnik 65, br. 2 (2016): 300-300. https://hrcak.srce.hr/177994
Harvard
Anđić, D., i Radošević, M. (2016). 'School environment in the function of educational practice work of teachers in education for sustainable development', Školski vjesnik, 65(2), str. 300-300. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/177994 (Datum pristupa: 03.12.2021.)
Vancouver
Anđić D, Radošević M. School environment in the function of educational practice work of teachers in education for sustainable development. Školski vjesnik [Internet]. 2016 [pristupljeno 03.12.2021.];65(2):300-300. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/177994
IEEE
D. Anđić i M. Radošević, "School environment in the function of educational practice work of teachers in education for sustainable development", Školski vjesnik, vol.65, br. 2, str. 300-300, 2016. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/177994. [Citirano: 03.12.2021.]

Sažetak
Rad u školskom okolišu doprinosi cjelokupnom razvoju učenika, izravno utječe na akademski uspjeh učenika i unaprjeđuje kvalitetu rada škola. Cilj ovoga rada bio je utvrditi praksu rada učitelja u školskom okolišu. Riječ je o preliminarnom istraživanju provedenom na uzorku od 50 ispitanika, učitelja razredne nastave u osnovnim školama. Na tri skale, kojima su mjerene značaj, aktivnosti i prepreke u radu učitelja u školskom okolišu i u praksi odgoja i obrazovanja za održivi razvoj, provedene su eksplorativne faktorske analize, koje su detaljno prikazane. Rezultati pokazuju da učitelji procjenjuju školski okoliš značajnim mjestom u nastavnom radu i da su osrednje zadovoljni školskim okolišem škola u kojima rade. Najveću prepreku u realizaciji odgoja i obrazovanja za održivi razvoj u školskom okolišu predstavljaju financijska sredstva. Rezultati ovog istraživanja ne ukazuju samo na mogućnost daljnjeg razvoja metodologije rada u ispitivanju prakse rada učitelja u području odgoja i obrazovanja za održivi razvoj u školskom okolišu, već i na razne mogućnosti unaprjeđivanja rada u školskom okolišu, a time i na realizaciju kvalitetnije odgojno-obrazovne prakse u školama.

Ključne riječi
estetski odgoj; igrališta; odgoj i obrazovanje za održivi razvoj; parkovi; vrtovi

Hrčak ID: 177994

URI
https://hrcak.srce.hr/177994

[engleski]

Posjeta: 1.369 *