Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

https://doi.org/10.21464/mo44.232.121139

Utjecaj suvremenog pristupa u tumačenju epske pjesme na kreativnost učenika

Snežana Laketa orcid id orcid.org/0000-0001-6711-1766 ; Osnovna škola 'Vuk Karadžić', Vlasenica, Bosna i Hercegovina


Puni tekst: hrvatski pdf 516 Kb

str. 121-139

preuzimanja: 477

citiraj


Sažetak

U teorijskom dijelu ovoga rada analizirani su pojmovi koji se odnose na kreativnost učenika i suvremeni pristup u interpretaciji narodne epske pjesme. Cilj istraživanja bio je ispitati učinke suvremenog pristupa u interpretaciji narodne epske pjesme na rezultate učenika na skali kreativnosti. Uzorak su činili učenici Osnovne škole »Vuk Karadžić«, Vlasenica: 284 učenika različitog uzrasta i spola, s kojima se radilo i na suvremeni i na tradicionalni način u interpretaciji narodne epske pjesme. Uspoređujući rezultate učenika na skali kreativnosti utvrđeno je da je suvremeni pristup u interpretaciji narodne epske pjesme učinkovitiji u odnosu na tradicionalni pristup u postizanju boljih rezultata učenika na skali kreativnosti.

Ključne riječi

kreativnost; interpretacija narodne epske pjesme; suvremeni pristup

Hrčak ID:

179366

URI

https://hrcak.srce.hr/179366

Datum izdavanja:

17.3.2017.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.235 *