hrcak mascot   Srce   HID

Stručni rad
https://doi.org/10.21464/mo44.232.121139

Utjecaj suvremenog pristupa u tumačenju epske pjesme na kreativnost učenika

Snežana Laketa   ORCID icon orcid.org/0000-0001-6711-1766 ; Osnovna škola 'Vuk Karadžić', Vlasenica, Bosna i Hercegovina

Puni tekst: hrvatski, pdf (516 KB) str. 121-139 preuzimanja: 169* citiraj
APA 6th Edition
Laketa, S. (2016). Utjecaj suvremenog pristupa u tumačenju epske pjesme na kreativnost učenika. Metodički ogledi, 23 (2), 121-139. https://doi.org/10.21464/mo44.232.121139
MLA 8th Edition
Laketa, Snežana. "Utjecaj suvremenog pristupa u tumačenju epske pjesme na kreativnost učenika." Metodički ogledi, vol. 23, br. 2, 2016, str. 121-139. https://doi.org/10.21464/mo44.232.121139. Citirano 16.11.2019.
Chicago 17th Edition
Laketa, Snežana. "Utjecaj suvremenog pristupa u tumačenju epske pjesme na kreativnost učenika." Metodički ogledi 23, br. 2 (2016): 121-139. https://doi.org/10.21464/mo44.232.121139
Harvard
Laketa, S. (2016). 'Utjecaj suvremenog pristupa u tumačenju epske pjesme na kreativnost učenika', Metodički ogledi, 23(2), str. 121-139. https://doi.org/10.21464/mo44.232.121139
Vancouver
Laketa S. Utjecaj suvremenog pristupa u tumačenju epske pjesme na kreativnost učenika. Metodički ogledi [Internet]. 2016 [pristupljeno 16.11.2019.];23(2):121-139. https://doi.org/10.21464/mo44.232.121139
IEEE
S. Laketa, "Utjecaj suvremenog pristupa u tumačenju epske pjesme na kreativnost učenika", Metodički ogledi, vol.23, br. 2, str. 121-139, 2016. [Online]. https://doi.org/10.21464/mo44.232.121139

Sažetak
U teorijskom dijelu ovoga rada analizirani su pojmovi koji se odnose na kreativnost učenika i suvremeni pristup u interpretaciji narodne epske pjesme. Cilj istraživanja bio je ispitati učinke suvremenog pristupa u interpretaciji narodne epske pjesme na rezultate učenika na skali kreativnosti. Uzorak su činili učenici Osnovne škole »Vuk Karadžić«, Vlasenica: 284 učenika različitog uzrasta i spola, s kojima se radilo i na suvremeni i na tradicionalni način u interpretaciji narodne epske pjesme. Uspoređujući rezultate učenika na skali kreativnosti utvrđeno je da je suvremeni pristup u interpretaciji narodne epske pjesme učinkovitiji u odnosu na tradicionalni pristup u postizanju boljih rezultata učenika na skali kreativnosti.

Ključne riječi
kreativnost; interpretacija narodne epske pjesme; suvremeni pristup

Hrčak ID: 179366

URI
https://hrcak.srce.hr/179366

[engleski]

Posjeta: 321 *