hrcak mascot   Srce   HID

Izvorni znanstveni članak
https://doi.org/10.15516/cje.v19i1.2017

Putovanje kandidata za doktorski studij: istraživanje postupka polaganja kvalifikacijskog doktorskog ispita metodom utemeljene teorije

Sevinc Gelmez Burakgazi ; Department of Educational Sciences Hacettepe University
Ali Yildirim ; Department of Educational Sciences Middle East Technical University

Puni tekst: hrvatski, pdf (372 KB) str. 63-92 preuzimanja: 237* citiraj
APA 6th Edition
Gelmez Burakgazi, S. i Yildirim, A. (2017). Putovanje kandidata za doktorski studij: istraživanje postupka polaganja kvalifikacijskog doktorskog ispita metodom utemeljene teorije. Croatian Journal of Education, 19 (1), 63-92. https://doi.org/10.15516/cje.v19i1.2017
MLA 8th Edition
Gelmez Burakgazi, Sevinc i Ali Yildirim. "Putovanje kandidata za doktorski studij: istraživanje postupka polaganja kvalifikacijskog doktorskog ispita metodom utemeljene teorije." Croatian Journal of Education, vol. 19, br. 1, 2017, str. 63-92. https://doi.org/10.15516/cje.v19i1.2017. Citirano 22.10.2020.
Chicago 17th Edition
Gelmez Burakgazi, Sevinc i Ali Yildirim. "Putovanje kandidata za doktorski studij: istraživanje postupka polaganja kvalifikacijskog doktorskog ispita metodom utemeljene teorije." Croatian Journal of Education 19, br. 1 (2017): 63-92. https://doi.org/10.15516/cje.v19i1.2017
Harvard
Gelmez Burakgazi, S., i Yildirim, A. (2017). 'Putovanje kandidata za doktorski studij: istraživanje postupka polaganja kvalifikacijskog doktorskog ispita metodom utemeljene teorije', Croatian Journal of Education, 19(1), str. 63-92. https://doi.org/10.15516/cje.v19i1.2017
Vancouver
Gelmez Burakgazi S, Yildirim A. Putovanje kandidata za doktorski studij: istraživanje postupka polaganja kvalifikacijskog doktorskog ispita metodom utemeljene teorije. Croatian Journal of Education [Internet]. 2017 [pristupljeno 22.10.2020.];19(1):63-92. https://doi.org/10.15516/cje.v19i1.2017
IEEE
S. Gelmez Burakgazi i A. Yildirim, "Putovanje kandidata za doktorski studij: istraživanje postupka polaganja kvalifikacijskog doktorskog ispita metodom utemeljene teorije", Croatian Journal of Education, vol.19, br. 1, str. 63-92, 2017. [Online]. https://doi.org/10.15516/cje.v19i1.2017
Puni tekst: engleski, pdf (372 KB) str. 63-92 preuzimanja: 120* citiraj
APA 6th Edition
Gelmez Burakgazi, S. i Yildirim, A. (2017). Journey into Doctoral Candidacy: A Grounded Theory Study of Doctoral Qualification Exam Process. Croatian Journal of Education, 19 (1), 63-92. https://doi.org/10.15516/cje.v19i1.2017
MLA 8th Edition
Gelmez Burakgazi, Sevinc i Ali Yildirim. "Journey into Doctoral Candidacy: A Grounded Theory Study of Doctoral Qualification Exam Process." Croatian Journal of Education, vol. 19, br. 1, 2017, str. 63-92. https://doi.org/10.15516/cje.v19i1.2017. Citirano 22.10.2020.
Chicago 17th Edition
Gelmez Burakgazi, Sevinc i Ali Yildirim. "Journey into Doctoral Candidacy: A Grounded Theory Study of Doctoral Qualification Exam Process." Croatian Journal of Education 19, br. 1 (2017): 63-92. https://doi.org/10.15516/cje.v19i1.2017
Harvard
Gelmez Burakgazi, S., i Yildirim, A. (2017). 'Journey into Doctoral Candidacy: A Grounded Theory Study of Doctoral Qualification Exam Process', Croatian Journal of Education, 19(1), str. 63-92. https://doi.org/10.15516/cje.v19i1.2017
Vancouver
Gelmez Burakgazi S, Yildirim A. Journey into Doctoral Candidacy: A Grounded Theory Study of Doctoral Qualification Exam Process. Croatian Journal of Education [Internet]. 2017 [pristupljeno 22.10.2020.];19(1):63-92. https://doi.org/10.15516/cje.v19i1.2017
IEEE
S. Gelmez Burakgazi i A. Yildirim, "Journey into Doctoral Candidacy: A Grounded Theory Study of Doctoral Qualification Exam Process", Croatian Journal of Education, vol.19, br. 1, str. 63-92, 2017. [Online]. https://doi.org/10.15516/cje.v19i1.2017

Sažetak
Svrha je ovog istraživanja ispitati proces koji studenti doktorskog studija moraju proći kako bi mogli položiti kvalifikacijski ispit. Primjenom dizajna istraživanja koji se koristi metodom utemeljene teorije, proveden je niz produbljenih intervjua sa šest kandidata za doktorski studij kako bi se ispitala njhova mišljenja i iskustva. Prikupljanje podataka započelo je četiri mjeseca prije kvalifikacijskog ispita i završilo je otprilike mjesec dana prije polaganja ispita. Nakon provedenih intervjua, napisano je otprilike 127 stranica transkribiranog teksta. Podaci dobiveni u intervjuima analizirani su u tri faze: (1) inicijalno kodiranje i teroretiziranje, (2) selektivno kodiranje i teoretiziranje, (3) teorijsko kodiranje. Teorijski kodovi stvoreni su iz kodova primjenom konstantne komparativne metode. Analiza je pokazala pet međusobno povezanih faza kroz koje studenti prolaze tijekom pripreme za kvalifikacijski ispit: Nejasnoće i odgađanje, Gubljenje i pronalaženje, Pomak prema neodgodivom: polaganje ispita, Olakšanje ili sagorijevanje nakon ispita, Pogled unatrag s pomiješanim osjećajima.

Ključne riječi
kvalifikacijski doktorski ispit; studenti doktorskog studija; visoko obrazovanje; utemeljena teorija

Hrčak ID: 179513

URI
https://hrcak.srce.hr/179513

[engleski]

Posjeta: 622 *