hrcak mascot   Srce   HID

Izvorni znanstveni članak
https://doi.org/10.15516/cje.v19i1.2046

Utjecaj elektronske učionice kao interaktivnoga modela organizacije nastave na postignuća učenika u razrednoj nastavi

Igor Solakovic ; Faculty of Education University of Novi Sad
Rajko Pećanac ; Faculty of Education University of Novi Sad
Aleksandar Janković ; Faculty of Education University of Novi Sad

Puni tekst: hrvatski, pdf (348 KB) str. 209-236 preuzimanja: 152* citiraj
APA 6th Edition
Solakovic, I., Pećanac, R. i Janković, A. (2017). Utjecaj elektronske učionice kao interaktivnoga modela organizacije nastave na postignuća učenika u razrednoj nastavi. Croatian Journal of Education, 19 (1), 209-236. https://doi.org/10.15516/cje.v19i1.2046
MLA 8th Edition
Solakovic, Igor, et al. "Utjecaj elektronske učionice kao interaktivnoga modela organizacije nastave na postignuća učenika u razrednoj nastavi." Croatian Journal of Education, vol. 19, br. 1, 2017, str. 209-236. https://doi.org/10.15516/cje.v19i1.2046. Citirano 22.10.2020.
Chicago 17th Edition
Solakovic, Igor, Rajko Pećanac i Aleksandar Janković. "Utjecaj elektronske učionice kao interaktivnoga modela organizacije nastave na postignuća učenika u razrednoj nastavi." Croatian Journal of Education 19, br. 1 (2017): 209-236. https://doi.org/10.15516/cje.v19i1.2046
Harvard
Solakovic, I., Pećanac, R., i Janković, A. (2017). 'Utjecaj elektronske učionice kao interaktivnoga modela organizacije nastave na postignuća učenika u razrednoj nastavi', Croatian Journal of Education, 19(1), str. 209-236. https://doi.org/10.15516/cje.v19i1.2046
Vancouver
Solakovic I, Pećanac R, Janković A. Utjecaj elektronske učionice kao interaktivnoga modela organizacije nastave na postignuća učenika u razrednoj nastavi. Croatian Journal of Education [Internet]. 2017 [pristupljeno 22.10.2020.];19(1):209-236. https://doi.org/10.15516/cje.v19i1.2046
IEEE
I. Solakovic, R. Pećanac i A. Janković, "Utjecaj elektronske učionice kao interaktivnoga modela organizacije nastave na postignuća učenika u razrednoj nastavi", Croatian Journal of Education, vol.19, br. 1, str. 209-236, 2017. [Online]. https://doi.org/10.15516/cje.v19i1.2046
Puni tekst: engleski, pdf (348 KB) str. 209-236 preuzimanja: 128* citiraj
APA 6th Edition
Solakovic, I., Pećanac, R. i Janković, A. (2017). Influence of the Electronic Classroom as an Interactive Model of Organizing Teaching on the Achievements of Students in Classroom Teaching. Croatian Journal of Education, 19 (1), 209-236. https://doi.org/10.15516/cje.v19i1.2046
MLA 8th Edition
Solakovic, Igor, et al. "Influence of the Electronic Classroom as an Interactive Model of Organizing Teaching on the Achievements of Students in Classroom Teaching." Croatian Journal of Education, vol. 19, br. 1, 2017, str. 209-236. https://doi.org/10.15516/cje.v19i1.2046. Citirano 22.10.2020.
Chicago 17th Edition
Solakovic, Igor, Rajko Pećanac i Aleksandar Janković. "Influence of the Electronic Classroom as an Interactive Model of Organizing Teaching on the Achievements of Students in Classroom Teaching." Croatian Journal of Education 19, br. 1 (2017): 209-236. https://doi.org/10.15516/cje.v19i1.2046
Harvard
Solakovic, I., Pećanac, R., i Janković, A. (2017). 'Influence of the Electronic Classroom as an Interactive Model of Organizing Teaching on the Achievements of Students in Classroom Teaching', Croatian Journal of Education, 19(1), str. 209-236. https://doi.org/10.15516/cje.v19i1.2046
Vancouver
Solakovic I, Pećanac R, Janković A. Influence of the Electronic Classroom as an Interactive Model of Organizing Teaching on the Achievements of Students in Classroom Teaching. Croatian Journal of Education [Internet]. 2017 [pristupljeno 22.10.2020.];19(1):209-236. https://doi.org/10.15516/cje.v19i1.2046
IEEE
I. Solakovic, R. Pećanac i A. Janković, "Influence of the Electronic Classroom as an Interactive Model of Organizing Teaching on the Achievements of Students in Classroom Teaching", Croatian Journal of Education, vol.19, br. 1, str. 209-236, 2017. [Online]. https://doi.org/10.15516/cje.v19i1.2046

Sažetak
Ovaj rad prikazuje rezultate istraživanja utjecaja poučavanja primjenom elektronske učionice kao interaktivnoga modela organizacije nastave i elektronskih nastavnih sredstava na razinu i kvalitetu postignuća (znanje, vještine, kompetencije) učenika škola u obradi nastavnih sadržaja iz predmeta Priroda i društvo. U istraživanju su sudjelovala 264 učenika (po 132 učenika činila su i eksperimentalnu i kontrolnu skupinu) petih razreda osnovnih škola iz Bosne i Hercegovine. U analizi su upotrijebljene metode teorijske analize, deskriptivna metoda i metoda eksperimenata s paralelnim skupinama. Od istraživačkih tehnika korišteno je testiranje, a kao instrumenti mjerenja upotrijebljeni su inicijalni i finalni test znanja. Dobiveni rezultati pokazuju da je eksperimentalna skupina učenika uporabom elektronske učionice postigla bolja znanja u okviru nastavne teme Postanak i sastav Zemlje, za razliku od kontrolne skupine koja je radila u tradicionalnoj učionici. Bolji rezultati utvrđeni su i prema tri razine obrazovnih standarda izvedenih iz Bloomove taksonomije i statistički su značajni, što je omogućilo da se u većoj mjeri opovrgne glavna hipoteza našega istraživanja.

Ključne riječi
aktivno učenje; nastavni modeli; nastavna sredstva; razina informatičke složenosti; Priroda i društvo

Hrčak ID: 179506

URI
https://hrcak.srce.hr/179506

[engleski]

Posjeta: 512 *