hrcak mascot   Srce   HID

Izvorni znanstveni članak
https://doi.org/10.31727/m.19.2.4

Povjerenje potrošača u prodajne kanale svježeg mesa

Ivica Feletar ; Agronomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
Marija Cerjak ; Zavod za marketing u poljoprivredi, Agronomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
Marina Tomić ; Zavod za marketing u poljoprivredi, Agronomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu

Puni tekst: hrvatski, pdf (5 MB) str. 146-153 preuzimanja: 238* citiraj
APA 6th Edition
Feletar, I., Cerjak, M. i Tomić, M. (2017). Povjerenje potrošača u prodajne kanale svježeg mesa. MESO: Prvi hrvatski časopis o mesu, XIX (2), 146-153. https://doi.org/10.31727/m.19.2.4
MLA 8th Edition
Feletar, Ivica, et al. "Povjerenje potrošača u prodajne kanale svježeg mesa." MESO: Prvi hrvatski časopis o mesu, vol. XIX, br. 2, 2017, str. 146-153. https://doi.org/10.31727/m.19.2.4. Citirano 09.08.2020.
Chicago 17th Edition
Feletar, Ivica, Marija Cerjak i Marina Tomić. "Povjerenje potrošača u prodajne kanale svježeg mesa." MESO: Prvi hrvatski časopis o mesu XIX, br. 2 (2017): 146-153. https://doi.org/10.31727/m.19.2.4
Harvard
Feletar, I., Cerjak, M., i Tomić, M. (2017). 'Povjerenje potrošača u prodajne kanale svježeg mesa', MESO: Prvi hrvatski časopis o mesu, XIX(2), str. 146-153. https://doi.org/10.31727/m.19.2.4
Vancouver
Feletar I, Cerjak M, Tomić M. Povjerenje potrošača u prodajne kanale svježeg mesa. MESO: Prvi hrvatski časopis o mesu [Internet]. 2017 [pristupljeno 09.08.2020.];XIX(2):146-153. https://doi.org/10.31727/m.19.2.4
IEEE
I. Feletar, M. Cerjak i M. Tomić, "Povjerenje potrošača u prodajne kanale svježeg mesa", MESO: Prvi hrvatski časopis o mesu, vol.XIX, br. 2, str. 146-153, 2017. [Online]. https://doi.org/10.31727/m.19.2.4

Sažetak
Povjerenje potrošača u prodajne kanale ključan je čimbenik u procesu donošenja kupovnih odluka, a poznavanje čimbenika koji utječu na to povjerenje od velikog je značaja za dionike na strani ponude. Cilj ovog istraživanja bio je ispitati utjecaj sociodemografskih obilježja potrošača i njihovog zadovoljstva ponudom na povjerenje u svježe meso iz dva prodajna kanala, mesnice i supermarketa. Također, ispitan je i utjecaj povjerenja potrošača u svježe meso iz mesnica i svježe meso iz supermarketa na izbor najčešćeg mjesta kupnje svježeg mesa. Rezultati anketnog ispitivanja pokazali su da ispitanici iz grada imaju više povjerenja u mesnice i supermarkete kada kupuju svježe meso od ispitanika sa sela. Što su ispitanici zadovoljniji ponudom svježeg mesa, to imaju i više povjerenja u oba istraživana prodajna kanala. Također, rezultati istraživanja su pokazali da porastom povjerenja u prodajne kanale, raste i vjerojatnost odabira tih prodajnih kanala kao najčešćeg mjesta kupnje svježeg mesa. Ovim istraživanjem dobivene su korisne informacije za marketare u mesnom sektoru.

Ključne riječi
povjerenje potrošača; svježe meso; mesnica; supermarket

Hrčak ID: 179996

URI
https://hrcak.srce.hr/179996

[engleski] [njemački] [talijanski] [španjolski]

Posjeta: 585 *