Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

https://doi.org/10.20867/thm.12.2.6

PLANIRANJE PROIZVODA DESTINACIJA KRUŽNIH PUTOVANJA POMOĆU PROSTORNE MATEMATIČKE ANALIZE

Chris Vassiliadis ; Department of Business Administration, University of Macedonia, Thessalonica, Greece
John Mylonakis ; Hellenic Open University, Athens, Greece


Puni tekst: engleski pdf 550 Kb

str. 71-82

preuzimanja: 233

citiraj


Sažetak

Matematički modeli omogućuju prostornu analizu kako bi se pomoglo složenom postupku odlučivanja i mogu se uspješno primjenjivati za planiranje proizvoda u turizmu.
Ovaj rad prikazuje analizu pojedinog slučaja i predlaže proces pri čijem planiranju agencije mogu procjenjivati kolodvore u željezničkoj mreži sjeverne Grčke. Za promociju na bazi analize linearnog najbližeg susjedu i indeksa povezanosti utvrđeno je šest geografskih točaka razlikovanja. Funkcijska shema ocjenjuje svaku točku na temelju infrastrukture i prirodnih i kulturnih aktivnosti. Zaključno ti indikatori predlažu marketinško promišljanje što bi pružilo podršku menadžmentu ili nositelju interesa kod diskusija oko maksimiziranja geografskih točki.

Ključne riječi

Analiza linearnog najbližeg susjedu; analiza indeksa povezanosti; regionalna procjena prirodnog i kulturnog potencijala; menadžment marketinga mjesta; turizam kružnih putovanja

Hrčak ID:

181225

URI

https://hrcak.srce.hr/181225

Datum izdavanja:

30.12.2006.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 741 *