Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

https://doi.org/10.20867/thm.12.2.9

KONCEPT «UMBRELLA BRAND» I UPRAVLJANJE PROCESOM BRANDING NA PRIMJERU KVARNERA

Vinka Cetinski ; Faculty of tourism and hospitality management, University of Rijeka, Opatija, Croatia
Jože Perić ; Faculty of tourism and hospitality management, University of Rijeka, Opatija, Croatia
Dora Smolčić Jurdana ; Faculty of tourism and hospitality management, University of Rijeka, Opatija, Croatia


Puni tekst: engleski pdf 336 Kb

str. 103-110

preuzimanja: 504

citiraj


Sažetak

Snažna konkurencija na svjetskom turističkom tržištu postavlja pred turističke destinacija potrebu da se adekvatno pozicioniraju i diferenciraju od konkurencije. U radu se obrazlaže značaj prostora kao važnog markera turističke destinacije, te posebno značaj branda za postizanje atraktivnosti na turističkom tržištu i jačanje konkurentost. Rad se bazira na primjeru Kvarnera, odnosno Primorsko-goranske županije.

Ključne riječi

umbrella brand; turistička destinacija; Kvarner

Hrčak ID:

181228

URI

https://hrcak.srce.hr/181228

Datum izdavanja:

30.12.2006.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.226 *