Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

https://doi.org/10.20867/thm.11.2.2

NOVE MARKETINŠKE MOGUĆNOSTI ZA MALA I SREDNJA PODUZEĆA U PERIFERNOM TURIZMU: TRŽIŠNI SEGMENT BUBREŽNIH BOLESNIKA

Ioannis Karamanidis ; Technological Educational Institution (TEI) of Thessaloniki, Greece


Puni tekst: engleski pdf 3.985 Kb

str. 13-26

preuzimanja: 340

citiraj


Sažetak

Širom svijeta sve je intenzivnija konkurencija u turističkom sektom. U radu se opisuje dodatna mogućnost koju malim i srednjim turističkim poduzećima u perifernim destinacijama nudi novi tržišni segment bubrežnih bolesnika iz Ujedinjenog Kraljevstva koji žele godišnji odmor provesti u inozemstvu.
Najnovija medicinska tehnologija omogućuje ovoj kategoriji bolesnika redoviti dnevni tretman hemodialize čak i u udaljenim destinacijama, uz uvjet postojanja odgovarajuće medicinske infrastrukture u smještajnom objektu u destinaciji.
Bubrežni su bolesnici posebna grupa potencijalnih gostiju sa zajedničkih potrebama i karakteristika, te stoga predstavljaju tržišnu nišu. Ovim se radom razmatraju i detaljno analiziraju alternativne marketinške strategije koje mala i srednja turistička poduzeća mogu primijeniti radi efikasnog pozicioniranja u tržišnim segmentima bubrežnih bolesnika.

Ključne riječi

mala i srednja poduzeća; tržišna niša; pozicioniranje; diferencijacija proizvoda; diferencijacija tržišta; bubrežni bolesnici

Hrčak ID:

181295

URI

https://hrcak.srce.hr/181295

Datum izdavanja:

30.12.2005.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 888 *