hrcak mascot   Srce   HID

Prethodno priopćenje

ULOGA, MJESTO I INTERPRETACIJA INFORMACIJE U KONTEKSTU STVARANJA INFORMACIJSKIH MODELA KAO WEB ČVOROVA

Mislav Šimunić ; Faculty of tourism and hospitality management, University of Rijeka, Opatija, Croatia

Puni tekst: hrvatski, pdf (3 MB) str. 83-100 preuzimanja: 186* citiraj
APA 6th Edition
Šimunić, M. (2005). ULOGA, MJESTO I INTERPRETACIJA INFORMACIJE U KONTEKSTU STVARANJA INFORMACIJSKIH MODELA KAO WEB ČVOROVA. Tourism and hospitality management, 11 (1), 83-100. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/181348
MLA 8th Edition
Šimunić, Mislav. "ULOGA, MJESTO I INTERPRETACIJA INFORMACIJE U KONTEKSTU STVARANJA INFORMACIJSKIH MODELA KAO WEB ČVOROVA." Tourism and hospitality management, vol. 11, br. 1, 2005, str. 83-100. https://hrcak.srce.hr/181348. Citirano 08.03.2021.
Chicago 17th Edition
Šimunić, Mislav. "ULOGA, MJESTO I INTERPRETACIJA INFORMACIJE U KONTEKSTU STVARANJA INFORMACIJSKIH MODELA KAO WEB ČVOROVA." Tourism and hospitality management 11, br. 1 (2005): 83-100. https://hrcak.srce.hr/181348
Harvard
Šimunić, M. (2005). 'ULOGA, MJESTO I INTERPRETACIJA INFORMACIJE U KONTEKSTU STVARANJA INFORMACIJSKIH MODELA KAO WEB ČVOROVA', Tourism and hospitality management, 11(1), str. 83-100. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/181348 (Datum pristupa: 08.03.2021.)
Vancouver
Šimunić M. ULOGA, MJESTO I INTERPRETACIJA INFORMACIJE U KONTEKSTU STVARANJA INFORMACIJSKIH MODELA KAO WEB ČVOROVA. Tourism and hospitality management [Internet]. 2005 [pristupljeno 08.03.2021.];11(1):83-100. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/181348
IEEE
M. Šimunić, "ULOGA, MJESTO I INTERPRETACIJA INFORMACIJE U KONTEKSTU STVARANJA INFORMACIJSKIH MODELA KAO WEB ČVOROVA", Tourism and hospitality management, vol.11, br. 1, str. 83-100, 2005. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/181348. [Citirano: 08.03.2021.]

Sažetak
Centralna značajka svih živih bića jest informacija koja se nalazi u njima i oko njih i to za sve postojeće tokove radnji. Procesi prilikom prijenosa informacije igraju osnovnu ulogu unutar i između svega što živi. U ovome je radu naglasak na informaciji u sklopu poslovnih procesa. Pored svih svjetskih računala i superračunala, najkompleksniji sustav koji obrađuje informaciju jest bez sumnje čovjek, stoga načinu, vrsti, intenzitetu i strukturi plasiranja iste treba posvetiti veliku pažnju. U ovome radu naglasak analiziraju se web čvorovi kao MultiMedijski Informacijski Modeli (MM IM), te navode pravila i koncepcije za kreiranje kvalitetnih i funkcionalnih web čvorova u hotelskoj industriji. U današnjim sve dinamičnijim tržišnim promjenama i web čvorovi moraju sve više poprimati karakteristike dinamičkih modela i to ne samo u tehničkom već i u sadržajnom smislu.

Ključne riječi
informacija; web čvor; MultiMcdijskilnformacijskiModel; dinamika

Hrčak ID: 181348

URI
https://hrcak.srce.hr/181348

Posjeta: 267 *