hrcak mascot   Srce   HID

Prethodno priopćenje

IZVOĐAČKI INFORMACIJSKI SUSTAV KAO TEMELJ PREUSTROJA POSLOVNIH I PROCESNIH FUNKCIJA HOTELA

Vlado Galičić ; Faculty of tourism and hospitality management, University of Rijeka, Opatija, Croatia

Puni tekst: hrvatski, pdf (2 MB) str. 147-159 preuzimanja: 326* citiraj
APA 6th Edition
Galičić, V. (2005). IZVOĐAČKI INFORMACIJSKI SUSTAV KAO TEMELJ PREUSTROJA POSLOVNIH I PROCESNIH FUNKCIJA HOTELA. Tourism and hospitality management, 11 (1), 147-159. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/181355
MLA 8th Edition
Galičić, Vlado. "IZVOĐAČKI INFORMACIJSKI SUSTAV KAO TEMELJ PREUSTROJA POSLOVNIH I PROCESNIH FUNKCIJA HOTELA." Tourism and hospitality management, vol. 11, br. 1, 2005, str. 147-159. https://hrcak.srce.hr/181355. Citirano 25.02.2021.
Chicago 17th Edition
Galičić, Vlado. "IZVOĐAČKI INFORMACIJSKI SUSTAV KAO TEMELJ PREUSTROJA POSLOVNIH I PROCESNIH FUNKCIJA HOTELA." Tourism and hospitality management 11, br. 1 (2005): 147-159. https://hrcak.srce.hr/181355
Harvard
Galičić, V. (2005). 'IZVOĐAČKI INFORMACIJSKI SUSTAV KAO TEMELJ PREUSTROJA POSLOVNIH I PROCESNIH FUNKCIJA HOTELA', Tourism and hospitality management, 11(1), str. 147-159. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/181355 (Datum pristupa: 25.02.2021.)
Vancouver
Galičić V. IZVOĐAČKI INFORMACIJSKI SUSTAV KAO TEMELJ PREUSTROJA POSLOVNIH I PROCESNIH FUNKCIJA HOTELA. Tourism and hospitality management [Internet]. 2005 [pristupljeno 25.02.2021.];11(1):147-159. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/181355
IEEE
V. Galičić, "IZVOĐAČKI INFORMACIJSKI SUSTAV KAO TEMELJ PREUSTROJA POSLOVNIH I PROCESNIH FUNKCIJA HOTELA", Tourism and hospitality management, vol.11, br. 1, str. 147-159, 2005. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/181355. [Citirano: 25.02.2021.]

Sažetak
Zbog brzih promjena vanjskih uvjeta poslovanja, zaoštravanja gospodarskih kriterija i suvremenog sustava obračuna troškova, te na kraju zbog postizanja željenog stupnja konkurentske sposobnosti hotelskih poduzeća, značajna je primjena informacijskih tehnologija koja u ovom trenutku u hrvatskoj hotelskoj industriji nije još na zadovoljavajućoj razini. Informacije su postale najvažniji upravljački resurs, a pravodobna i točna informacija daje mogućnost pravodobne i brze reakcije. Na svom putu od nastajanja, preko raznih hijerarhijskih instanci, informacije su gotovo uvijek dolazile iskrivljene ili suviše kasno da bi bile osnova za kvalitetne i pravodobne odluke. Nova poslovna filozofija traži novu poslovnu organizaciju, a informacijska tehnologija mora biti u funkciji i poslovne filozofije i poslovne organizacije.

Ključne riječi
hotel; informacijski sustav; procesne funkcije

Hrčak ID: 181355

URI
https://hrcak.srce.hr/181355

Posjeta: 462 *