hrcak mascot   Srce   HID

Prethodno priopćenje

MJERENJE UTJECAJA ZADOVOLJSTVA ZAPOSLENIKA POSLOM NA REZULTATE POSLOVANJA HOTELA

Helga Maškarin   ORCID icon orcid.org/0000-0002-7201-9603 ; Faculty of tourism and hospitality management, University of Rijeka, Opatija, Croatia

Puni tekst: hrvatski, pdf (3 MB) str. 313-324 preuzimanja: 396* citiraj
APA 6th Edition
Maškarin, H. (2005). MJERENJE UTJECAJA ZADOVOLJSTVA ZAPOSLENIKA POSLOM NA REZULTATE POSLOVANJA HOTELA. Tourism and hospitality management, 11 (1), 313-324. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/181372
MLA 8th Edition
Maškarin, Helga. "MJERENJE UTJECAJA ZADOVOLJSTVA ZAPOSLENIKA POSLOM NA REZULTATE POSLOVANJA HOTELA." Tourism and hospitality management, vol. 11, br. 1, 2005, str. 313-324. https://hrcak.srce.hr/181372. Citirano 04.03.2021.
Chicago 17th Edition
Maškarin, Helga. "MJERENJE UTJECAJA ZADOVOLJSTVA ZAPOSLENIKA POSLOM NA REZULTATE POSLOVANJA HOTELA." Tourism and hospitality management 11, br. 1 (2005): 313-324. https://hrcak.srce.hr/181372
Harvard
Maškarin, H. (2005). 'MJERENJE UTJECAJA ZADOVOLJSTVA ZAPOSLENIKA POSLOM NA REZULTATE POSLOVANJA HOTELA', Tourism and hospitality management, 11(1), str. 313-324. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/181372 (Datum pristupa: 04.03.2021.)
Vancouver
Maškarin H. MJERENJE UTJECAJA ZADOVOLJSTVA ZAPOSLENIKA POSLOM NA REZULTATE POSLOVANJA HOTELA. Tourism and hospitality management [Internet]. 2005 [pristupljeno 04.03.2021.];11(1):313-324. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/181372
IEEE
H. Maškarin, "MJERENJE UTJECAJA ZADOVOLJSTVA ZAPOSLENIKA POSLOM NA REZULTATE POSLOVANJA HOTELA", Tourism and hospitality management, vol.11, br. 1, str. 313-324, 2005. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/181372. [Citirano: 04.03.2021.]

Sažetak
Ovim se istraživanjem podupire jedna opće prihvaćenih „istina” kako je povezanost zadovoljstva zaposlenika poslom i rezultata poslovanja osobito jasna i izražena u uslužnoj industriji, te je istraživanje provedeno na primjeru hotelske industrije. Ljudi su centralni resurs efektivnog poslovanja hotelske industrije kao izrazito radno-intenzivne industrije.

Ključne riječi
zadovoljstvo poslom; rezultati poslovanja; hotelska industrija; Hrvatska; empirijsko istraživanje

Hrčak ID: 181372

URI
https://hrcak.srce.hr/181372

Posjeta: 511 *