hrcak mascot   Srce   HID

Prethodno priopćenje

PRIJEDLOG MODELA ZA MJERENJE I OCJENJIVANJE REZULTATA POSLOVANJA HOTELA U SUSTAVU KVALITETE

Ana-Marija Vrtodušić Hrgović   ORCID icon orcid.org/0000-0001-6679-3742 ; Faculty of tourism and hospitality management, University of Rijeka, Opatija, Croatia

Puni tekst: hrvatski, pdf (4 MB) str. 357-372 preuzimanja: 1.729* citiraj
APA 6th Edition
Vrtodušić Hrgović, A. (2005). PRIJEDLOG MODELA ZA MJERENJE I OCJENJIVANJE REZULTATA POSLOVANJA HOTELA U SUSTAVU KVALITETE. Tourism and hospitality management, 11 (1), 357-372. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/181375
MLA 8th Edition
Vrtodušić Hrgović, Ana-Marija. "PRIJEDLOG MODELA ZA MJERENJE I OCJENJIVANJE REZULTATA POSLOVANJA HOTELA U SUSTAVU KVALITETE." Tourism and hospitality management, vol. 11, br. 1, 2005, str. 357-372. https://hrcak.srce.hr/181375. Citirano 06.03.2021.
Chicago 17th Edition
Vrtodušić Hrgović, Ana-Marija. "PRIJEDLOG MODELA ZA MJERENJE I OCJENJIVANJE REZULTATA POSLOVANJA HOTELA U SUSTAVU KVALITETE." Tourism and hospitality management 11, br. 1 (2005): 357-372. https://hrcak.srce.hr/181375
Harvard
Vrtodušić Hrgović, A. (2005). 'PRIJEDLOG MODELA ZA MJERENJE I OCJENJIVANJE REZULTATA POSLOVANJA HOTELA U SUSTAVU KVALITETE', Tourism and hospitality management, 11(1), str. 357-372. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/181375 (Datum pristupa: 06.03.2021.)
Vancouver
Vrtodušić Hrgović A. PRIJEDLOG MODELA ZA MJERENJE I OCJENJIVANJE REZULTATA POSLOVANJA HOTELA U SUSTAVU KVALITETE. Tourism and hospitality management [Internet]. 2005 [pristupljeno 06.03.2021.];11(1):357-372. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/181375
IEEE
A. Vrtodušić Hrgović, "PRIJEDLOG MODELA ZA MJERENJE I OCJENJIVANJE REZULTATA POSLOVANJA HOTELA U SUSTAVU KVALITETE", Tourism and hospitality management, vol.11, br. 1, str. 357-372, 2005. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/181375. [Citirano: 06.03.2021.]

Sažetak
Kod uvođenja se i primjene suvremenih sustava mjerenja i ocjenjivanja rezultata poslovanja mogu koristiti i modeli poslovne izvrsnosti. Predloženi sc model za mjerenje i ocjenjivanje rezultata poslovanja u ovom radu temelji na EFQM modelu poslovne izvrsnosti. On predstavlja samo jedan od mogućih modela što je i u skladu sa zahtjevima EFQM modela poslovne izvrsnosti koji definira koje aspekte rezultata poslovanja treba pratiti i ocjenjivati, ali ne i na koji način.

Ključne riječi
poslovna izvrsnost; EFQM model poslovne izvrsnosti

Hrčak ID: 181375

URI
https://hrcak.srce.hr/181375

Posjeta: 1.819 *