hrcak mascot   Srce   HID

Preliminary communication

PRIJEDLOG MODELA ZA MJERENJE I OCJENJIVANJE REZULTATA POSLOVANJA HOTELA U SUSTAVU KVALITETE

Ana-Marija Vrtodušić Hrgović   ORCID icon orcid.org/0000-0001-6679-3742 ; Faculty of tourism and hospitality management, University of Rijeka, Opatija, Croatia

Fulltext: croatian, pdf (4 MB) pages 357-372 downloads: 1.838* cite
APA 6th Edition
Vrtodušić Hrgović, A. (2005). PRIJEDLOG MODELA ZA MJERENJE I OCJENJIVANJE REZULTATA POSLOVANJA HOTELA U SUSTAVU KVALITETE. Tourism and hospitality management, 11 (1), 357-372. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/181375
MLA 8th Edition
Vrtodušić Hrgović, Ana-Marija. "PRIJEDLOG MODELA ZA MJERENJE I OCJENJIVANJE REZULTATA POSLOVANJA HOTELA U SUSTAVU KVALITETE." Tourism and hospitality management, vol. 11, no. 1, 2005, pp. 357-372. https://hrcak.srce.hr/181375. Accessed 21 Apr. 2021.
Chicago 17th Edition
Vrtodušić Hrgović, Ana-Marija. "PRIJEDLOG MODELA ZA MJERENJE I OCJENJIVANJE REZULTATA POSLOVANJA HOTELA U SUSTAVU KVALITETE." Tourism and hospitality management 11, no. 1 (2005): 357-372. https://hrcak.srce.hr/181375
Harvard
Vrtodušić Hrgović, A. (2005). 'PRIJEDLOG MODELA ZA MJERENJE I OCJENJIVANJE REZULTATA POSLOVANJA HOTELA U SUSTAVU KVALITETE', Tourism and hospitality management, 11(1), pp. 357-372. Available at: https://hrcak.srce.hr/181375 (Accessed 21 April 2021)
Vancouver
Vrtodušić Hrgović A. PRIJEDLOG MODELA ZA MJERENJE I OCJENJIVANJE REZULTATA POSLOVANJA HOTELA U SUSTAVU KVALITETE. Tourism and hospitality management [Internet]. 2005 [cited 2021 April 21];11(1):357-372. Available from: https://hrcak.srce.hr/181375
IEEE
A. Vrtodušić Hrgović, "PRIJEDLOG MODELA ZA MJERENJE I OCJENJIVANJE REZULTATA POSLOVANJA HOTELA U SUSTAVU KVALITETE", Tourism and hospitality management, vol.11, no. 1, pp. 357-372, 2005. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/181375. [Accessed: 21 April 2021]

Abstracts
Kod uvođenja se i primjene suvremenih sustava mjerenja i ocjenjivanja rezultata poslovanja mogu koristiti i modeli poslovne izvrsnosti. Predloženi sc model za mjerenje i ocjenjivanje rezultata poslovanja u ovom radu temelji na EFQM modelu poslovne izvrsnosti. On predstavlja samo jedan od mogućih modela što je i u skladu sa zahtjevima EFQM modela poslovne izvrsnosti koji definira koje aspekte rezultata poslovanja treba pratiti i ocjenjivati, ali ne i na koji način.

Keywords
poslovna izvrsnost; EFQM model poslovne izvrsnosti

Hrčak ID: 181375

URI
https://hrcak.srce.hr/181375

Visits: 1.934 *