hrcak mascot   Srce   HID

Prethodno priopćenje

UPRAVLJANJE ZNANJEM U HOTELIMA

Kristina Črnjar   ORCID icon orcid.org/0000-0002-7137-4232 ; Faculty of tourism and hospitality management, University of Rijeka, Opatija, Croatia

Puni tekst: hrvatski, pdf (2 MB) str. 373-381 preuzimanja: 600* citiraj
APA 6th Edition
Črnjar, K. (2005). UPRAVLJANJE ZNANJEM U HOTELIMA. Tourism and hospitality management, 11 (1), 373-381. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/181384
MLA 8th Edition
Črnjar, Kristina. "UPRAVLJANJE ZNANJEM U HOTELIMA." Tourism and hospitality management, vol. 11, br. 1, 2005, str. 373-381. https://hrcak.srce.hr/181384. Citirano 28.02.2021.
Chicago 17th Edition
Črnjar, Kristina. "UPRAVLJANJE ZNANJEM U HOTELIMA." Tourism and hospitality management 11, br. 1 (2005): 373-381. https://hrcak.srce.hr/181384
Harvard
Črnjar, K. (2005). 'UPRAVLJANJE ZNANJEM U HOTELIMA', Tourism and hospitality management, 11(1), str. 373-381. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/181384 (Datum pristupa: 28.02.2021.)
Vancouver
Črnjar K. UPRAVLJANJE ZNANJEM U HOTELIMA. Tourism and hospitality management [Internet]. 2005 [pristupljeno 28.02.2021.];11(1):373-381. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/181384
IEEE
K. Črnjar, "UPRAVLJANJE ZNANJEM U HOTELIMA", Tourism and hospitality management, vol.11, br. 1, str. 373-381, 2005. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/181384. [Citirano: 28.02.2021.]

Sažetak
U cilju povećanja ukupne produktivnost u hotelskoj industriji nužno je povećati individualnu produktivnost rada zaposlenika. Znanje zaposlenika u hotelskoj industriji postaje preduvjet stvaranju kvalitete usluge, zadovoljnog gosta i konkurentske prednost na tržištu.
Upravljanje znanjem, koncept prihvaćen u mnogim industrijama, u hotelima je zanemaren i djelomično proveden.

Ključne riječi
upravljanje znanjem; hoteli; hotelska industrija; ljudski kapital

Hrčak ID: 181384

URI
https://hrcak.srce.hr/181384

Posjeta: 800 *