Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

https://doi.org/10.20867/thm.11.1.24

UPRAVLJANJE ZNANJEM U HOTELIMA

Kristina Črnjar orcid id orcid.org/0000-0002-7137-4232 ; Faculty of tourism and hospitality management, University of Rijeka, Opatija, Croatia


Puni tekst: hrvatski pdf 2.382 Kb

str. 373-381

preuzimanja: 1.113

citiraj


Sažetak

U cilju povećanja ukupne produktivnost u hotelskoj industriji nužno je povećati individualnu produktivnost rada zaposlenika. Znanje zaposlenika u hotelskoj industriji postaje preduvjet stvaranju kvalitete usluge, zadovoljnog gosta i konkurentske prednost na tržištu.
Upravljanje znanjem, koncept prihvaćen u mnogim industrijama, u hotelima je zanemaren i djelomično proveden.

Ključne riječi

upravljanje znanjem; hoteli; hotelska industrija; ljudski kapital

Hrčak ID:

181384

URI

https://hrcak.srce.hr/181384

Datum izdavanja:

30.6.2005.

Posjeta: 1.784 *